Veřená zakázka
Rámcová dohoda na zajištění mediálního prostoru pro marketingovou komunikaci na 24 měsíců
Předmětem tohoto zadávacího řízení je uzavření Rámcové dohody se třemi (3) dodavateli na zajišťování nákupu mediálního prostoru pro marketingovou komunikaci. Zadavatel v souladu s § 132 odst. 3 ZZVZ uvádí, že veřejná zakázka na základě Rámcové dohody bude uzavřená postupem s obnovením soutěže mezi účastníky Rámcové dohody (§ 132 odst. 2 písm. a) ZZVZ). Předmětem plnění VZ je zajištění služeb, které spočívají v nákupu mediálního prostoru pro reklamní kampaně VoZP v televizích, rádiích, periodickém tisku a na outdoorových a indoorových nosičích (tzv. Out Of Home Media, dále také „OOH“), vč. doplňkového servisu spočívajícího v detailním plánování, komunikaci s koncovými poskytovateli reklamního času a prostoru, předávání grafických a audiovizuálních podkladů zadavatele, výrobě a instalaci tištěných materiálů na OOH reklamní nosiče, sledování průběhu audiovizuálních kampaní a jejich případné úpravě v zájmu dosažení naplánovaného zásahu a průkazné dokumentaci smluvního plnění.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:13.05.2022
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.06.2022