Veřená zakázka

Provádění kvalifikovaných oprav produktů radiové komunikace - rámcová dohoda na 11 měsíců

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba komunikací
CPV kódy:
50333000-8 - Údržba radiokomunikačních zařízení
Popis:

Předmět a vymezení plnění zakázky: Předmětem této zakázky je provádění kvalifikovaných oprav produktů radiové komunikace, zejména taktických radiostanic (mimo RF-13), radiových systémů, příslušenství k radiostanicím (mimo RF-13) tj. nabíječů, doplňků, zdrojových skříní, anténních systémů, VF zesilovačů, doplňků pro programování, dálkových ovládání, datových zařízení, polní telefonní techniky a náhradních dílů (vyrobených firmou MESIT defence s.r.o., dříve DICOM s.r.o., Uherské Hradiště) po dobu trvání smluvního vztahu. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti dohody činí max. 750 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k poskytnutí plnění“. Na vyžádání požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy a stanovení předběžné ceny za opravu. Podmínky VŘ: 1) Oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (dokument doložit k VŘ); 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody (RD); 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém (doloženo podrobným rozpisem), počet odpracovaných normohodin (Nh) musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá na dobu 11 měsíců po nabytí účinnosti uzavřené Rámcové dohody s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 30 kalendářních dnů od podepsání Výzvy k poskytnutí plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Tabulku cenové kalkulace si stáhněte do svého PC, vyplňte a vložte zpět spolu s nabídkovou cenou do výběrového řízení. V případě shodnosti nabídkových cen, rozhoduje nabídka s delší dobou poskytnuté záruky, uveďte do poznámky délku Vámi poskytnuté záruky v měsících. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!!Obchodování na el. tržišti TENDERMARKET se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP)!!! !!! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! „Stížnosti dodavatele: Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    06.03.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    15.03.2018