Veřená zakázka

Provádění kvalifikovaných oprav konzervátorů akumulátorů KZ 24/300 a jejich modifikací - rámcová dohoda na 11 měsíců

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba komunikací
CPV kódy:
50333000-8 - Údržba radiokomunikačních zařízení
Popis:

Předmětem této zakázky je provádění kvalifikovaných oprav konzervátorů akumulátorů KZ 24/300 a jejich modifikací pro vojenskou bojovou techniku (výrobce VOP CZ s.p., Šenov u Nového Jičína) po dobu trvání smluvního vztahu. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti smlouvy činí max. 500 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivé „Výzvy k poskytnutí plnění“. Na vyžádání požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy a stanovení předběžné ceny za opravu. Podmínky VŘ: 1) Autorizované oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (dokument doložit k VŘ); 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody (RD); 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém (doloženo podrobným rozpisem), počet odpracovaných normohodin (Nh) musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. V případě shodnosti nabídkových cen, rozhoduje nabídka s delší dobou poskytnuté záruky, uveďte do poznámky délku Vámi poskytnuté záruky v měsících. Čestné prohlášení O splnění základní způsobilosti podle § 74 odst. 1 písm. a) až písm. e) dle zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) vložte do VZ podepsané osobou oprávněnou viz.vzor v přílohách. !!! ! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!! Obchodování na el. tržišti TENDERMARKET se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP)!!! Stížnosti dodavatele: Stížnost dodavatele je stížnost proti jakémukoliv úkonu zadavatele u VZ malého rozsahu. Stížnost dodavatele musí být doručena zadavateli elektronickou formou, prostřednictvím elektronické komunikace předmětné VZ v e-Tržišti, ve lhůtě 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne vyhlášení VZ, a ve lhůtě do 3 pracovních dnů (72 hodin) ode dne zveřejnění vyhodnocení VZ v e-Tržišti. V případě nefunkčnosti e-Tržiště je možné zaslat stížnost na e-mailovou adresu zpracovatele VZ. Zadavatel vyřizuje stížnost ve lhůtě 3 pracovních dnů od jejího doručení zadavateli. V případě nesouhlasu účastníka výběrového řízení se způsobem řešení stížnosti má uchazeč možnost odvolat se k Odboru dohledu nad akvizicemi MO, prostřednictvím elektronické adresy zadavatele a zároveň na telefax zadavatele, a to do 3 pracovních dnů (72 hodin) od doručení vyřízení stížnosti zadavatelem. Stížnost bude opětovně přezkoumána a odpovězeno na ni bude ve lhůtě do 30-ti dnů od jejího doručení.“

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    06.03.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.03.2018