Veřená zakázka

Opravy hovorových zařízení HZ-2 - rámcová dohoda do 31.12.2017

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Správa a údržba, úklid
Správa a údržba, úklid ->  Správa a údržba komunikací
CPV kódy:
50333000-8 - Údržba radiokomunikačních zařízení
Popis:

Předmětem této zakázky je provádění kvalifikovaných oprav hovorových zařízení HZ-2, včetně příslušenství, používaných ve vojenské technice (výrobce VOP Group s.r.o., Český Těšín) po dobu trvání smluvního vztahu, tj. do 31.12.2017. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti smlouvy činí max. 200 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivých „Výzev k poskytnutí dílčích plnění“. Na vyžádání požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy a stanovení předběžné ceny za opravu. Podmínky VŘ: 1) Autorizované oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (doložit k VŘ). 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody (RD). 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém (doloženo podrobným rozpisem), počet odpracovaných normohodin (Nh) musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2017 ode dne účinnosti této dohody, tj. dnem uveřejnění dohody v Registru smluv, s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 30 kalendářních dnů od podepsání výzvy k poskytnutí plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Cena za jednu normohodinu servisní práce bez DPH. Podrobnější informace viz. přílohy. ! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! V PŘÍPADĚ NEDODRŽENÍ TÉTO PODMÍNKY BUDE UCHAZEČ VYŘAZEN Z VEŘEJNÉ ZAKÁZKY!!!! Obchodování na el. tržišti TENDERMARKET se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP)!!!

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    31.03.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    11.04.2017