Veřená zakázka
Opravy konzervátorů akumulátorů KZ 24/300 a jejich modifikací - rámcová dohoda do 31.12.2017
Správa a údržba, úklid -> Správa a údržba komunikací
Předmětem této zakázky je provádění kvalifikovaných oprav konzervátorů akumulátorů KZ 24/300 a jejich modifikací pro vojenskou bojovou techniku (výrobce VOP CZ s.p., Šenov u Nového Jičína) po dobu trvání smluvního vztahu, tj. do 31.12.2017. Předpokládaný objem zakázky po dobu platnosti smlouvy činí max. 500 000,00 Kč s DPH, zadavatel předpokládanou výši zakázky negarantuje. Předměty zakázky budou do opravy předávány dle jednotlivých „Výzev k poskytnutí dílčích plnění“. Na vyžádání požadujeme provedení defektace zařízení, stanovení rozsahu opravy a stanovení předběžné ceny za opravu. Podmínky VŘ: 1) Autorizované oprávnění zhotovitele k provádění kvalifikovaných oprav předmětu zakázky (doložit k VŘ). 2) Garance nabídkové ceny po dobu trvání Rámcové dohody (RD). 3) Náhradní díly a materiál použitý při opravě musí být fakturován za ceny v místě a čase obvyklém (doloženo podrobným rozpisem), počet odpracovaných normohodin (Nh) musí být adekvátní rozsahu a složitosti opravy a musí odpovídat normám pro opravy stanovených výrobcem, náhradní díly musí být nové, tj. nepoužité, nerepasované, nepoškozené. Doba trvání RD: Dohoda se uzavírá na dobu určitou do 31.12.2017 ode dne účinnosti této dohody, tj. dnem uveřejnění dohody v Registru smluv, s možností písemné výpovědi obou účastníků rámcové dohody, přičemž výpovědní lhůta běží dnem následujícím po doručení výpovědi druhé straně po dobu 30 kalendářních dnů. Doba plnění: Doba dílčích plnění je vždy do 30 kalendářních dnů od podepsání výzvy k poskytnutí plnění. Dobu plnění může zhotovitel prodloužit v případě dodání komponentů potřebných pro opravu zařízení třetí osobou s delší dodací lhůtou, která zhotoviteli objektivně neumožňuje plnit závazky z příslušné výzvy k poskytnutí plnění ve výše uvedeném termínu. Tuto skutečnost musí zhotovitel objednateli písemně doložit. Zpracování nabídkové ceny: Cena za jednu normohodinu servisní práce bez DPH. Podrobnější informace viz. přílohy. ! NÁVRH SMLOUVY NEBO OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! V PŘÍPADĚ NEDODRŽENÍ TÉTO PODMÍNKY BUDE UCHAZEČ VYŘAZEN Z VEŘEJNÉ ZAKÁZKY!!!! Obchodování na el. tržišti TENDERMARKET se řídí "Všeobecnými obchodními podmínkami (dále jen VOP)!!!
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:31.03.2017
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:11.04.2017