Veřená zakázka
Nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseverově roztoku pro potřebu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.2.2023 do 31.1.2024 dle celoroční kupní smlouvy.
Zdravotnictví, sociální služby -> Ostatní
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseverově roztoku pro potřebu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.2.2023 do 31.1.2024 dle celoroční kupní smlouvy. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele dle přesně určených termínů dodání s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.2.2023 do 31.1.2024 jednotlivé dodání prodejem uvedeného sortimentu -viz. příloha číslo 2. Předpokládaná výše plnění celoroční kupní smlouvy v uvedeném období bude do výše max. 72 600,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby dodávky byly prováděny tak, aby požadovaný sortiment byl dodáván 2x - 3x měsíčně v pevně stanovené dny (již v laboratoři) v čase mezi 9,00 - 14,00 hod. Termíny dodávek 6. 2. 2023, 20. 2. 2023, 6. 3. 2023, 20. 3. 2023, 3. 4. 2023, 17. 4. 2023, 2. 5. 2023, 15. 5. 2023, 29. 5. 2023, 12. 6. 2023, 26. 6. 2023, 3. 7. 2023, 17. 7. 2023, 31. 7. 2023, 14. 8. 2023, 28. 8. 2023, 11. 9. 2023, 25. 9. 2023, 9. 10. 2023, 23. 10. 2023, 6. 11. 2023, 20. 11. 2023, 4. 12. 2023, 18. 12. 2023, 2. 1. 2024, 15. 1. 2024, 29. 1. 2024 (viz. návrh celoroční kupní smlouvy pro období od 1.2.2023 do 31.1.2024). 2. Dodávky rozvozem uchazeče za dodržení předepsaných zásad pro přepravu a manipulaci s požadovaným sortimentem zboží, aby nedošlo k jeho znehodnocení. 3. Požadujeme délku exspirace minimálně 14 dní od doručení zboží. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále Akreditaci uživatelského zařízení prodávajícího. Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh celoroční kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.01.2023