Veřená zakázka

Nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseverově roztoku pro potřebu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.2.2022 do 31.1.2023 dle celoroční kupní smlouvy.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Ostatní
CPV kódy:
33141580-9 - Zvířecí krev
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseverově roztoku pro potřebu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.2.2022 do 31.1.2023 dle celoroční kupní smlouvy. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele dle přesně určených termínů dodání s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.2.2022 do 31.1.2023 jednotlivé dodání prodejem uvedeného sortimentu -viz. příloha číslo 2. Předpokládaná výše plnění celoroční kupní smlouvy v uvedeném období bude do výše max. 60 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: Aby dodávky byly prováděny tak, aby požadovaný sortiment byl dodáván 2x - 3x měsíčně v pevně stanovené dny (již v laboratoři) v čase mezi 9,00 - 14,00 hod. Termíny dodávek 10.2., 24.2., 10.3., 24.3., 7.4., 21.4., 5.5., 19.5., 2.6., 16.6., 30.6., 14.7., 28.7., 11.8., 25.8., 8.9., 22.9., 6.10., 20.10., 3.11., 16.11., 1.12., 15.12., 29.12.2022., 12.1., 26.1. 2023 (viz. návrh celoroční kupní smlouvy pro období od 1.2.2022 do 31.1.2023). 1. Dodávky rozvozem uchazeče za dodržení předepsaných zásad pro přepravu a manipulaci s požadovaným sortimentem zboží, aby nedošlo k jeho znehodnocení. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále Akreditaci uživatelského zařízení prodávajícího. Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh celoroční kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    25.01.2022