Veřená zakázka
Nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseverově roztoku pro potřebu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.2.2024 do 31.1.2026 dle celoroční kupní smlouvy.
Zdravotnictví, sociální služby -> Ostatní
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseverově roztoku pro potřebu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.2.2024 do 31.1.2026 dle celoroční kupní smlouvy. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele dle přesně určených termínů dodání s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.2.2024 do 31.1.2026 jednotlivé dodání prodejem uvedeného sortimentu. Požadujeme: 1. Aby dodávky byly prováděny tak, aby požadovaný sortiment byl dodáván 2x - 3x měsíčně v pevně stanovené dny (již v laboratoři) v čase mezi 9,00 - 14,00 hod. Termíny dodávek v roce 2024: 12. 2., 26. 2., 11. 3., 25. 3., 8. 4., 22. 4., 6. 5., 20. 5., 3. 6., 17. 6., 1. 7., 15. 7., 29. 7., 12. 8., 26. 8., 9. 9., 23. 9., 7. 10., 21. 10., 4. 11., 18. 11., 2. 12., 16. 12. a 30. 12. 2024. Termíny dodávek v roce 2025: 13. 1., 27. 1., 10. 2., 24. 2., 10. 3., 24. 3., 7. 4., 22. 4., 5. 5., 19. 5., 2. 6., 16. 6., 30. 6., 14. 7., 28. 7., 11. 8., 25. 8., 8. 9., 22. 9., 6. 10., 20. 10., 3. 11., 18. 11., 1. 12., 15. 12. a 29. 12. Termíny dodávek v roce 2026: 12. 1. a 26. 1. (viz. návrh celoroční kupní smlouvy pro období od 1.2.2024 do 31.1.2026). 2. Dodávky rozvozem uchazeče za dodržení předepsaných zásad pro přepravu a manipulaci s požadovaným sortimentem zboží, aby nedošlo k jeho znehodnocení. 3. Požadujeme délku exspirace minimálně 14 dní od doručení zboží. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále Akreditaci uživatelského zařízení prodávajícího. Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh celoroční kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:23.01.2024