Veřená zakázka

Nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseweru, morčecího komplementu mraženého nebo lyofilizátu pro potřebu OLD u VZ 6848 Hlučín v období od 1.2.2021 do 31.1.2022 dle celoroční kupní smlouvy.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Zdravotnictví, sociální služby
Zdravotnictví, sociální služby ->  Ostatní
CPV kódy:
33141580-9 - Zvířecí krev
Popis:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup defibrinované beraní krve a defibrinované beraní krve v Alseweru, morčecího komplementu mraženého nebo lyofilizátu pro potřebu Odboru laboratorní diagnostiky (OLD) u VZ 6848 Hlučín v období od 1.2.2021 do 31.1.2022 dle celoroční kupní smlouvy. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele dle přesně určených termínů dodání s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.2.2021 do 31.1.2022 jednotlivé dodání prodejem uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. Předpokládaná výše plnění celoroční kupní smlouvy v uvedeném období bude do výše max. 50 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby dodávky byly prováděny tak, aby požadovaný sortiment byl dodáván 2x - 3x měsíčně v pevně stanovené dny (již v laboratoři) v čase mezi 9,00 - 14,00 hod. Termíny dodávek – viz. návrh celoroční kupní smlouvy pro období od 1.2.2021 do 31.1.2022. 2. Dodávky rozvozem uchazeče za dodržení předepsaných zásad pro přepravu a manipulaci s požadovaným sortimentem zboží, aby nedošlo k jeho znehodnocení. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále Akreditaci uživatelského zařízení prodávajícího. Vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh celoroční kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-3.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    26.01.2021