Veřená zakázka

Dodávka kancelářských potřeb

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Liberecký kraj
Kategorie:
Spotřební materiálNábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,
39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Popis:

Předmětem plnění této zakázky jsou průběžné opakované dodávky kancelářských potřeb, vyjma kancelářského papíru, dalšího papírenského zboží a hygienických potřeb, na základě aktuální potřeby zadavatele dle jeho objednávek po dobu dvou let od uzavření rámcové smlouvy.
Vybraný uchazeč je dále povinen v rámci plnění předmětu zakázky zajistit veškeré další činnosti související s dodávkou a tyto činnosti zahrnout do celkové ceny zakázky.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    17.03.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.04.2016