Veřená zakázka
Dodávka kancelářských potřeb
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Liberecký kraj
Kategorie:
Spotřební materiál,
Nábytek,
Nábytek -> Kancelářský
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Popis:
Předmětem plnění této zakázky jsou průběžné opakované dodávky kancelářských potřeb, vyjma kancelářského papíru, dalšího papírenského zboží a hygienických potřeb, na základě aktuální potřeby zadavatele dle jeho objednávek po dobu dvou let od uzavření rámcové smlouvy.
Vybraný uchazeč je dále povinen v rámci plnění předmětu zakázky zajistit veškeré další činnosti související s dodávkou a tyto činnosti zahrnout do celkové ceny zakázky.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:17.03.2016
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:05.04.2016
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli