Veřená zakázka

DP- Kancelářské potřeby 2016

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Tisk a literaturaSpotřební materiálNábytek
Nábytek ->  Kancelářský
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,
22900000-9 - Různé tištěné výrobky,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Předpokládaná hodnota zakázky:

24793,- Kč bez DPH

Popis:

Nákup Kancelářských potřeb pro Vědu a výzkum, rok 2016. Orientační seznam kancelářských potřeb je podrobně charakterizován v příloze č. 1 kupní smlouvy "Vzorový orientační koš zboží - Kancelářské potřeby".

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum uzavření smlouvy, Datum zrušení VZ:
    11.05.2016