Veřená zakázka
DP- Kancelářské potřeby 2016
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Tisk a literatura,
Spotřební materiál,
Nábytek,
Nábytek -> Kancelářský
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,22900000-9 - Různé tištěné výrobky,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Předpokládaná hodnota zakázky:
24793,- Kč bez DPH
Popis:
Nákup Kancelářských potřeb pro Vědu a výzkum, rok 2016. Orientační seznam kancelářských potřeb je podrobně charakterizován v příloze č. 1 kupní smlouvy "Vzorový orientační koš zboží - Kancelářské potřeby".
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum uzavření smlouvy, Datum zrušení VZ:11.05.2016
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli