Veřená zakázka
Dynamický nákupní systém na centrální dodávky kancelářských potřeb pro roky 2016-2019 DNS 3/2016
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literatura,
Spotřební materiál,
Nábytek,
Nábytek -> Kancelářský
Spotřební materiál -> Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,22900000-9 - Různé tištěné výrobky,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Popis:
Dynamický nákupní systém na centrální dodávky kancelářských potřeb pro roky 2016-2019
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:02.05.2016
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.05.2016
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli