Veřená zakázka

Dynamický nákupní systém na centrální dodávky kancelářských potřeb pro roky 2016-2019 - 1/2016

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literaturaSpotřební materiálNábytek
Nábytek ->  Kancelářský Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,
22900000-9 - Různé tištěné výrobky,
30140000-2 - Počítací a účtovací stroje,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
30191200-6 - Zpětné projektory,
30191400-8 - Skartovačky,
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Popis:

Dynamický nákupní systém na centrální dodávky kancelářských potřeb pro roky 2016-2019 - 1/2016

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    07.01.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.03.2016