Veřená zakázka
Dynamický nákupní systém na centrální dodávky kancelářských potřeb pro roky 2016-2019 - 1/2016
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literatura,
Spotřební materiál,
Nábytek,
Nábytek -> Kancelářský Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Spotřební materiál -> Kancelář
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Technologie, stroje a přístroje
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,22900000-9 - Různé tištěné výrobky,
30140000-2 - Počítací a účtovací stroje,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
30191200-6 - Zpětné projektory,
30191400-8 - Skartovačky,
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
39260000-2 - Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
Popis:
Dynamický nákupní systém na centrální dodávky kancelářských potřeb pro roky 2016-2019 - 1/2016
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:07.01.2016
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:07.03.2016
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli