Veřená zakázka
Zvýšení výzkumných a inovačních kapacit - 2. etapa
Stavebnictví a související činnosti -> Pozemní stavby
IT -> SW a Informační systémy
Zdravotnictví, sociální služby -> Spotřební materiál, léky
Energie -> Ostatní
Spotřební materiál -> Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
24100000-5 - Plyny,
24111700-2 - Dusík,
24111900-4 - Kyslík,
24112100-3 - Oxid uhličitý,
33692500-2 - Injekční roztoky,
45214610-9 - Výstavba laboratoří,
48151000-1 - Počítačové řídící systémy
Předmět plnění je pro přehlednost rozdělen do tří sekcí – A, B, C, Zakázka však tvoří jeden celek a nabídky se podávají na celé plnění A+B+C, tzn., tudíž nelze podat nabídku jen na některou z níže uvedených částí A, B, C (z pohledu zadávání zakázky tedy platí: zakázka není rozdělena na samostatné části plnění).
Předmětem zakázky pro část A je technické zhodnocení a úprava stávající technologie systému pro výrobu injekční vody (WFI). Jedná se o dodávku zdroje PW a ultrafiltračního modulu pro výrobu injekční vody, který bude instalován v prostorech nové technické místnosti. V čistých prostorách nebude probíhat provoz. V jednu dobu mohou být odstaveny všechny sekce.
Součástí plnění je ověření funkčnosti systému pomocí instalační kvalifikace (IQ) a operační kvalifikace (OQ).
Předmětem zakázky pro část B je modifikace systémů tlakových plynů. Systém bude nainstalován v prostorech nové technické místnost. Součástí plnění je ověření funkčnosti systému pomocí instalační kvalifikace (IQ) a operační kvalifikace (OQ).
Jedná se o systémy:
- Tlakový vzduch
- Propan Butan
- Kyslík
- Dusík
- CO2
Předmětem zakázky pro část C je instalace systémů Měření a regulace (MaR) což spočívá v doplnění čidel a regulačních prvků do všech uvedených systémů výše + modifikaci řídicího systému (SW). Součástí plnění je ověření funkčnosti systému pomocí instalační kvalifikace (IQ) a operační kvalifikace (OQ).
Bližší, detailní specifikace zakázky je Přílohou č. 1 Zadávací dokumentace.
Lhůta pro podání nabídek začíná běžet od 4.3.2023. Nabídky je možné podávat do 20.3.2023 do 10:00.
Adresa pro podání nabídek:
- Doporučenou poštou na adresu: Blanenská 2034/12b, 664 34 Kuřim
- Osobní předání na adrese: Blanenská 2034/12b, 664 34 Kuřim – sekretariát společnosti v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod. (po předchozí dohodě s Ing. Pavlíkovou – viz. kontaktní osoba)
Kontaktní osoba: Ing. Hana Pavlíková, tel.: + 420 604 434 042, e-mail: hana.ragasova@gmail.com
Další informace:
- Předpokládaná hodnota zakázky je 10 mil. Kč bez DPH.
- Nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
- Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Připouští se i slovenský jazyk.
- Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
- Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
- Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.03.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.03.2023