Veřená zakázka

Zvýšení výzkumných a inovačních kapacit

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Jihomoravský kraj
Kategorie:
ITOstatníStavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
09322000-2 - Pára,
45214610-9 - Výstavba laboratoří,
48151000-1 - Počítačové řídící systémy,
71700000-5 - Monitorování a kontrola
Popis:

Předmět zakázky:
Předmět plnění je pro přehlednost rozdělen do čtyřech sekcí – A, B, C a D. Zakázka však tvoří jeden celek a nabídky se podávají na celé plnění A+B+C+D, tzn., že nelze podat nabídku jen na některou z níže uvedených částí A, B, C nebo D (z pohledu zadávání zakázky tedy platí: zakázka není rozdělena na samostatné části plnění).

Předmětem zakázky pro část A je technické zhodnocení a úprava stávající technologie v čistých prostorách z důvodu potřeby navýšení její kapacity. Jedná se o technologii rozvodů injekční vody a páry, které jsou umístěny v čistých prostorách třídy C a v příslušných technických místnostech. V průběhu realizace zakázky nebude v čistých prostorách probíhat provoz. V jednu dobu mohou být odstaveny všechny sekce.
Součástí plnění je ověření funkčnosti systému pomocí instalační kvalifikace (IQ) a operační kvalifikace (OQ).

Předmětem zakázky pro část B je dodávka systému monitoringu teploty. Systém bude nainstalován v teplotně kontrolovaných objektech (dále jen „TKO“) v místě plnění.
Pod pojmem TKO se rozumí následující zařízení:
• Lednice
• Mrazáky
• Inkubátory
• Sklady
• Stabilitní místnosti

Předmětem zakázky pro část C je validace čistých médií WFI, PS, CA společnosti SEVARON s.r.o. v místě plnění.

Předmětem zakázky pro část D je dodávka, instalace a validace řídicího systému pro řízení a monitoring čistých médií WFI, PS, CA. Systém bude nainstalován v místě plnění.

Bližší, detailní specifikace zakázky je Přílohou č. 1 této Zadávací dokumentace.

Lhůta a místo pro podání nabídky:
- Lhůta pro podání nabídek začíná běžet od 16.8.2022. Nabídky je možné podávat do 16.9.2022 do 10:00 hod.

Adresa pro podání nabídek:
- Doporučenou poštou na adresu: Blanenská 2034/12b, 664 34 Kuřim
- Osobní předání na adrese: Blanenská 2034/12b, 664 34 Kuřim – sekretariát společnosti v pracovní dny od 8:00 do 15:00 hod. (po předchozí dohodě s Ing. Pavlíkovou – viz. kontaktní osoba)

Kontaktní osoba zadavatele:
Ing. Hana Pavlíková, tel.: + 420 604 434 042, e-mail: hana.ragasova@gmail.com

Další informace:
- Předpokládaná hodnota zakázky je 10 mil. Kč bez DPH.
- Nejedná se o veřejnou zakázku realizovanou dle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.
- Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Připouští se i slovenský jazyk.
- Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
- Dle § 2 e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, ve znění pozdějších předpisů, je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
- Zadavatel neumožňuje dílčí plnění.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    16.08.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    16.09.2022