Veřená zakázka

Zbývající fáze EET – Prostor pro informační kampaň v tisku

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Předmětem Veřejné zakázky je zajištění prostoru v celostáním tisku pro účely informování podnikatelské veřejnosti o blížícím se startu zbývající fáze elektronické evidence tržeb a povinnostech s tím souvisejících. Celkový odběr činí poskytnutí barevného nebo alespoň polobarevného inzertního prostoru v mixu celostátních deníků s celkovou prokazatelnou denní čteností minimálně 1 000 000 čtenářů v rozsahu CELOSTRANA, a to ve třech opakováních (únor/březen/duben 2020). Podrobnosti dodavatel uvede v podrobném návrhu plánu zveřejnění inzerce v každém z požadovaných měsíců. Podrobný plán zveřejnění inzerce musí splňovat tyto požadavky: a) V každém ze stanovených měsíců (únor, březen, duben) poskytne dodavatel zadavateli reklamní prostor v rozsahu jedné standardní strany v každém z titulu v rámci mixu celostátních deníků součet, jejichž denní čtenosti dosahuje minimálně 1 000 000 čtenářů (objektivně doložitelná denní čtenost v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019); b) Příslušná reklamní celostrana musí být přímou součástí celostátního výtisku, nikoliv jeho vkládanou přílohou; c) Pro každý ze stanovených měsíců (únor/březen/duben) může jít o jiný mix celostátních deníků splňujících podmínku celkové čtenosti; d) V rámci daného měsíce a daného mixu celostátních deníků může být inzerce otištěna v každém z deníků v jiný den, tj. zadavatel netrvá na konkrétním dni v příslušném měsíci; e) V případě každého ze zastoupených deníků je požadováno, aby alespoň v jednom případě v rámci celé kampaně byla inzerce v něm otištěna v tom dni v týdnu, kdy je jeho čtenost nejvyšší (objektivně doložitelná denní čtenost v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019). f) Za celostátní deník jsou považovány i deníky zdarma a regionální deníky pokrývající celé území ČR, bude-li reklamní celostrana vytištěna ve všech regionálních mutacích. Zadavatel si po podpisu smlouvy na Veřejnou zakázku vyhrazuje změnu závazku ze smlouvy - provedení změny harmonogramu dle podrobného plánu zveřejnění inzerce v rozsahu nezbytném pro to, aby harmonogram začínal až po nabytí účinnosti smlouvy na Veřejnou zakázku. Pro změny harmonogramu platí, že: a) změněný plán zveřejnění inzerce bude i nadále odpovídat požadavkům dle odst. 3.2 ZD, s výjimkou možnosti posunout datum uveřejnění inzerce, kde původní datum uveřejnění spadá před účinnost v budoucnu uzavřené smlouvy na Veřejnou zakázku, na libovolný termín v časovém intervalu od účinnosti smlouvy na Veřejnou zakázku do 30. 4. 2020. b) nedojde k přesunu inzerce z deníků s vyšší čteností na deníky s menší čteností a c) nedojde ke snížení počtu inzerátů, které je dodavatel povinen uveřejnit.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.01.2020