Veřená zakázka

Zbývající fáze EET – Prostor pro informační kampaň v rozhlase

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Předmětem Veřejné zakázky je odvysílání informačních audiospotů předložených zadavatelem (dále jen „spoty“) za účelem informování podnikatelské veřejnosti o blížícím se startu zbývající fáze elektronické evidence tržeb a povinnostech s tím souvisejících. Celkový odběr činí minimálně 2500 odvysílání reklamních spotů v rozhlasovém vysílání v předpokládaném termínu od 17. února 2020 do 30. dubna 2020. Podrobnosti dodavatel uvede v podrobném návrhu vysílacího plánu, v němž bude zahrnuto odvysílání minimálně 2000 rozhlasových spotů v délce 30 vteřin a odvysílání minimálně 500 rozhlasových spotů v délce 60 vteřin a dále musí z podrobného návrhu vysílacího plánu vyplývat splnění těchto požadavků: a) Odvysílání alespoň části rozhlasových spotů je požadováno v průběhu pracovních dnů, část rozhlasových spotů lze vysílat i o víkendech, státních svátcích a ostatních svátcích. b) Zadavatel požaduje odvysílání spotů na mixu minimálně čtyř a maximálně šesti rozhlasových stanic v rámci vysílacího plánu, který splňuje následující podmínky: - celková poslechovost rozhlasových stanic v mixu dosahuje alespoň 2 000 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019), - každá rozhlasová stanice v mixu dosahuje poslechovosti alespoň 100 000 posluchačů (objektivně doložitelný Daily Reach v některém období za rok 2019 - např. za 2. čtvrtletí 2019), - každá rozhlasová stanice v mixu disponuje celoplošným pokrytím na území ČR, tj. pokrytí ve všech krajích vč. hl. m. Prahy (podmínku splňuje i rozhlasová stanice s regionálními odpoji na území celé ČR), - nejméně 25% celkového vysílacího času bude alokováno na nejposlouchanější stanici z mixu, každá stanice mixu bude zastoupena nejméně 15% podílem na celkovém vysílacím času a zároveň dvě nejméně poslouchané stanice nebudou mít větší alokaci na celkovém vysílacím času než 40%. - zadavatel vyžaduje, aby i samotné zastoupení 60 vteřinových spotů odpovídalo rozložení celkového vysílacího času mezi mix stanic, a to v maximálním možném souladu s požadavky v předcházejícím bodě (25-15-40) - časovým pásmem komunikace je denní čas od 6:00 do 20:00. Zadavatel si po podpisu smlouvy na Veřejnou zakázku vyhrazuje změnu závazku ze smlouvy - provedení změny harmonogramu dle podrobného návrhu vysílacího plánu v rozsahu nezbytném pro to, aby harmonogram začínal až po nabytí účinnosti smlouvy na Veřejnou zakázku. Pro změny harmonogramu vysílacího plánu platí, že: a) změněný vysílací plán bude i nadále odpovídat požadavkům dle odst. 3.2 ZD, b) nedojde k přesunu vysílání z více poslouchaných stanic na méně poslouchané stanice a c) nedojde ke snížení počtu spotů, které je dodavatel povinen odvysílat.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.01.2020