Veřená zakázka

Komunikační kampaň na pokračování propagace destinační značky Brnotruestory pro období 2020 – 2021

Druh zadávacího řízení:
Nadlimitní veřejná zakázka
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Předmětem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody na poskytování komplexních služeb při rozvoji destinační značky města Brna – Brnotruestory, jejího kreativního a strategického vývoje, tj. průběžné poskytování jednorázových či opakujících se služeb v rámci tvorby a kreativního a strategického řízení destinační značky města Brna. Jedná se o služby v oblasti marketingové komunikace s vysokým potenciálem integrovat všechny off-line a on-line aktivity města v rámci marketingové komunikace zaměřené na rozvoj a budování značky Brnotruestory, a to v souladu s Programem rozvoje cestovního ruchu města Brna 2016–2020 (dále též jen „Program“), jehož úplné znění je součástí této zadávací dokumentace a tvoří přílohu č. 1 této zadávací dokumentace), a to zejména v následujících oblastech: 3.1.1. Návrh a tvorba kreativních strategií pro marketingové kampaně v České republice a zahraničí Práce na kreativních strategiích a dodávka grafických služeb v návaznosti na podmínky a požadavky zadavatele ve formě klientského briefu. Stanovení strategie a formulace obsahu reklamního sdělení, tj. kompletní copywriting (headline, bodycopy, ad.). Konzultace a poradenství v oblasti mediální strategie a mediálního plánování. 3.1.2.Konzultace v otázkách strategického rozvoje značky Komplexní agenturní služby (detailně viz 3.1.3. až 3.1.10.) s přihlédnutím zejména ke strategickému řízení destinační značky města. Konzultace v oblasti place brandingu. 3.1.3. Zajištění grafických prací Zajištění kompletního grafického zpracování, rozvoj klíčových vizuálů do požadovaných formátů dle konkrétní potřeby zadavatele. Nejčastěji se bude jednat o následující adaptace: tvorba vizuálů pro cílové skupiny definované v Programu a jejich následné rozpracování do formátů BB, BIG, CLV, traffick, publikací vydávaných městem, prezentačních materiálů města na odborných konferencích, propagačních předmětů apod. Dále pak příprava prezentačních materiálů, tištěných materiálů včetně online formátů a aplikací. 3.1.4. Návrh a tvorba komunikačních a mediálních strategií pro integrované marketingové kampaně v České republice a zahraničí Mediální plánování komunikační kampaně, tvorba mediální strategie, určení prvků komunikačního mixu, včetně přípravy konkrétních mediaplánů a návrhů monitoringu a hodnocení efektivity těchto kampaní dle konkrétních požadavků zadavatele, včetně průběžné správy kampaní (zejména v oblasti online). Nákup a správa mediálního prostoru dle mediaplánů je součástí předmětu plnění veřejné zakázky. 3.1.5. Realizace fotoprodukce v souvislosti s marketingovými kampaněmi Zajištění pokračování fotoprodukce. Nejčastěji se bude jednat o fotografie s tématikou cestovní ruch, turistických cílů, lidí a života ve městě Brně a jeho nejbližšího okolí. 3.1.6. Návrh konceptu reklamních spotů a odborný dohled nad produkcí a realizace výroby Návrh a tvorba scénářů, storyboardů, animatiků, popř. tvorba technických scénářů, doporučení vhodných lokací, odborný dohled nad natočením a výrobou spotů a zajištění výroby spotů tak, aby výsledná díla byla v souladu s navrženým konceptem a odpovídala nastavené tonalitě. 3.1.7. Správa a aktualizace dopadové stránky gotobrno.cz/truestory Správa, aktualizace a údržba landing page gotobrno.cz/truestory (doplňování obsahů, úprava kódování, vizuálu, přidávání obsahu). Tato činnost bude prováděna ve spolupráci s provozovatelem portálu – TIC BRNO, příspěvková organizace. 3.1.8. Správa mediálního prostoru Správa mediálního prostoru dle mediaplánů. Vytvoření měsíčního plánu s rozděleným rozpočtem pro jednotlivé kanály a země včetně měsíčních reportů. Nastavení cílů – primárně návštěvnost webu gotobrno.cz. Nastavení cílových skupin dle věku a zájmů. Nastavení geografických oblastí. Nastavení finančních budgetů a termínů. Měsíční report. Správa mediálního prostoru bude v online zahrnovat především vkládání příspěvků na sociální sítě, stanovení termínů, nastavení cílových skupin, nastavení cílů kampaně a jejich průběžná správa (zejména v oblasti on-line), nastavení geografických oblastí. V offline formátech potom dodržení termínů pro dodání podkladů, kontrola plnění. 3.1.9. Spolupráce se třetími stranami Dodavatel bude spolupracovat, pro úspěšné naplnění cílů veřejné zakázky, se třetími stranami, které označí zadavatel (např. TIC BRNO, příspěvková organizace a další kooperující dodavatelé). 3.1.10. Nákup mediálního prostoru Nákup mediálního prostoru podle mediaplánů odsouhlasených zadavatelem. Nákup mediálního prostoru představuje placené příspěvky na Facebooku a Instagramu. K nákupu mediálního prostoru může patřit i bannerový remarketing, search marketing, YouTube video reklamy. Dále nákup OOH ploch, inzertních ploch v tištěných magazínech. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Postup objednávek (zadávání kampaní) vybranému dodavateli je popsán v rámcové dohodě. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách této zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    20.01.2020