Veřená zakázka

Vzdělávací program „Zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě“ II

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITVzdělávání a konference
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
80521000-2 - Vzdělávací programy
Popis:

Předmětem tohoto zadávacího řízení je uzavření smlouvy na komplexní zajištění vzdělávacího programu zaměřeného na zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě. Vzdělávací program se sestává ze série školení pro front-office úředníky (zaměstnance orgánů veřejné správy, kteří při výkonu svých pracovních nebo služebních povinností přichází do kontaktu s klienty – občany) s důrazem na rozvoj praktických dovedností prostřednictvím nácviku v modelových situacích. Proškoleno bude minimálně 1 050 osob – front-office úředníků ve stanoveném rozsahu školení, tj. 8 výukových hodin. Cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů, a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy, dále budování jednotné „firemní“ kultury veřejné správy a jejích hodnot. Podrobně viz ZD vč. příloh.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    17.02.2025