Veřená zakázka
Vzdělávací program „Zlepšení pro-klientského přístupu úřadů veřejné správy
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
IT,
Vzdělávání a konference,
IT -> SW a Informační systémy
CPV kódy:
80521000-2 - Vzdělávací programy
Popis:
Zajištění vzdělávacího programu v oblasti klientského přístupu úřadů veřejné správy ve 3 modulech cílených na tajemníky obcí, představené/vedoucí pracovníky a pracovníky na front-office. Obsahem vzdělávacího programu bude proškolení v klientském přístupu ke klientům (občanům), komunikace a etika, zvládání stresu, budování firemní kultury a motivování a vedení podřízených zaměstnanců aj. v organizacích veřejné správy, vždy s důrazem na oblasti relevantní pro cílovou skupinu daného modulu. Cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy a dále budovat jednotnou „firemní“ kulturu veřejné správy a její hodnoty.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:27.04.2022
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli