Veřená zakázka

Vzdělávací program „Zlepšení pro-klientského přístupu úřadů veřejné správy

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
ITVzdělávání a konference
IT ->  SW a Informační systémy
CPV kódy:
80521000-2 - Vzdělávací programy
Popis:

Zajištění vzdělávacího programu v oblasti klientského přístupu úřadů veřejné správy ve 3 modulech cílených na tajemníky obcí, představené/vedoucí pracovníky a pracovníky na front-office. Obsahem vzdělávacího programu bude proškolení v klientském přístupu ke klientům (občanům), komunikace a etika, zvládání stresu, budování firemní kultury a motivování a vedení podřízených zaměstnanců aj. v organizacích veřejné správy, vždy s důrazem na oblasti relevantní pro cílovou skupinu daného modulu. Cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy a dále budovat jednotnou „firemní“ kulturu veřejné správy a její hodnoty.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    27.04.2022