Veřená zakázka
Vzdělávací program „Zvýšení klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě
IT -> SW a Informační systémy
Zajištění vzdělávacího programu v oblasti klientsky orientovaného přístupu zaměstnanců ve veřejné správě cíleného na front-office úředníky (zaměstnance orgánů veřejné správy, kteří při výkonu svých pracovních nebo služebních povinností přichází do kontaktu s klienty – občany. Vzdělávací program bude zaměřen na rozvoj praktických dovedností prostřednictvím nácviku v modelových situacích. Obsahem vzdělávacího programu bude proškolení v pro-klientském přístupu ke klientům (občanům), komunikace a etika, zvládání stresu, budování firemní kultury apod. Cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy, dále budování jednotné „firemní“ kultury veřejné správy a jejích hodnot.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:08.01.2024