Veřená zakázka
Výběr externího administrátora pro projekt Snížení energetické náročnosti budovy Okresního soudu v Litoměřicích spolufinancovaný z Operačního programu Životní prostředí 2014 – 2020 (dále jen „OPŽP“), Prioritní osa 5, specifický cíl 5.1., výzva 70 a Nová z
Předmět veřejné zakázky se skládá z těchto částí: A. Manažerské řízení realizace projektu zpracuje příkazník v tomto rozsahu: 1) komplexní zajištění komunikace s poskytovatelem dotace v rámci aplikace MS2014+, předkládání faktur, dokladů o úhradě faktur, změnových listů, atp.; 2) zajištění komunikace s dodavateli, příprava případných dodatků ke smlouvám; 3) sestavení finančních toků v rámci realizace projektu; 4) zpracování finančního vypořádání pro účely SFŽP a NZÚ pro profinancování projektu; 5) předkládání žádostí o platbu k úspěšnému profinancování akce; 6) vypracovávání zpráv o realizaci projektu, a to jak průběžných, tak závěrečné; 7) konzultace změnových listů z hlediska požadavků kladených SFŽP a NZÚ; 8) další činnosti dle požadavků poskytovatele dotace, Ministerstva spravedlnosti ČR a Ministerstva financí ČR 9) komunikace s dotčenými orgány státní správy B. Zadávací řízení – komplexní zajištění výběrového řízení na dodavatele díla zpracuje příkazník v tomto rozsahu: 1) Podkladová dokumentace: - kontrola prováděcí projektové dokumentace a výkazu výměr vzhledem k podmínkám zákona č. 134/2016 Sb. o veřejných zakázkách a podmínkách SFŽP; stanoviskům a rozhodnutím dotčených státních orgánů; - vypracování zadávací dokumentace; - přenesení technického řešení projektu do zadávací dokumentace tak, aby uchazeči v rámci své nabídky doložili, jakým způsobem hodlají zakázku řešit, tj., aby zadavatel mohl ověřit, že nabídka vyhovuje požadavkům projektu a požadavkům Odboru školství, kultury a památkové péče Městského úřadu Litoměřice a uchazeč je technicky způsobilý zakázku splnit; - zpracování návrhu smlouvy o dílo se zhotovitelem podle zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a dle vzorové smlouvy MSP, které příkazníkovi poskytne příkazce; finální smlouva pro zadávací řízení bude připravena v nepřepisovatelném formátu pouze s editovatelnými částmi pro vyplnění údajů uchazečem; - kompletace pokladů k ukončenému zadávacímu řízení; 2) Zabezpečení procesu zadávacího řízení : - zahájení zadávacího řízení uveřejněním; - komunikace s uchazeči v průběhu zadávacího řízení - vypracování, uveřejnění a rozeslání dodatečných informací v případě potřeby ve spolupráci s projektantem; - zajištění průběhu otevírání obálek s nabídkami a hodnocení nabídek, vypracování protokolu o otevírání obálek, protokolu o hodnocení nabídek a dalších dokumentů; - kontrola kompletnosti a správnosti podaných nabídek po stránce technické i právní; - vypracování případných žádostí o doplnění či vysvětlení nabídek; - příprava podkladů pro rozhodnutí zadavatele o výběru nejvhodnější nabídky, případně o vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení; - zveřejnění výsledku zadávacího řízení; - vypořádání případných námitek a sporů; - právní servis při odsouhlasení dodavatelské smlouvy; - vypracování písemné zprávy zadavatele po podpisu smlouvy o dílo; C. Povinná publicita a propagace akce dle pravidel OPŽP a NZÚ zpracuje příkazník v tomto rozsahu: 1) dodávka a instalace velkoplošného dočasného billboardu v místě realizace, popř. dalších opatření, dle pravidel povinné publicity OPŽP a NZÚ 2) a stálé pamětní desky akce v místě realizace, popř. dalších opatření, dle pravidel povinné publicity OPŽP a NZÚ D. Koordinační činnosti vedoucí k závěrečnému vyhodnocení zpracuje příkazník v tomto rozsahu: 1) zpracování závěrečného vyhodnocení akce obsahujícího: - stanovisko energetického auditora; - stanovisko projektanta; - zhodnocení z hlediska realizátora projektu; - doložení ekologických přínosů akce; - další činnosti dle požadavků poskytovatele dotace, Ministerstva spravedlnosti ČR a Ministerstva financí ČR 2) kompletace dalších podkladů z realizace projektu (předávací protokoly, fotografie z realizace, faktury ze spotřeby energie za rok po realizaci aj.). 3) účast při případné prohlídce místa realizace zástupců SFŽP Níže uvedené dodávky a služby budou požadovány pouze v případě vydání Rozhodnutí o poskytnutí dotace (RoPD)/ Stanovení výdajů (StV) pro projekt: B. Manažerské řízení projektu C. Povinná publicita a propagace akce dle pravidel OPŽP a NZÚ D. Koordinační činnost k závěrečnému vyhodnocení Při plnění předmětu veřejné zakázky musí vybraný dodavatel vždy postupovat v souladu s veškerými platnými právními předpisy a zároveň i s aktuálně platnými závaznými pokyny a podmínkami poskytovatele dotace a v souladu s interními předpisy Ministerstva spravedlnosti ČR (dále jako MSp), zejména v souladu s: • obecně závaznými dokumenty poskytovatele dotace: - Programový dokument OPŽP 2014-2020 včetně příloh - Pravidla pro žadatele a příjemce podpory z OPŽP 2014-2020 včetně příloh
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:10.08.2018