Veřená zakázka

Rámcová smlouva na dodávku kancelářských potřeb MMOl

Číslo ve věstníku:
643824
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
EnergieSpotřební materiál
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží,
31440000-2 - Baterie
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky je uzavření rámcové smlouvy na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o podlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová smlouva bude uzavřena s více uchazeči (maximálně se 3 uchazeči) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové smlouvy.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    29.09.2016
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    25.10.2016
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    25.10.2016