Veřená zakázka

Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,
30190000-7 - Různé kancelářské zařízení a potřeby,
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody s jedním vybraným dodavatelem (účastníkem rámcové dohody), jejímž předmětem budou průběžné dodávky kancelářských potřeb, a to včetně dopravy na místo určení. Rámcová dohoda bude s vybraným dodavatelem uzavřena na dobu 48 měsíců nebo do vyčerpání limitu předpokládané hodnoty veřejné zakázky ve smyslu § 16 a § 20 zákona bez vyhrazené změny závazku, a to podle toho, která ze skutečností nastane dříve. Plnění vyplývající z rámcové dohody bude realizováno na základě jednotlivých písemných výzev k poskytnutí plnění v průběhu trvání rámcové dohody v rozsahu požadavků zadavatele a v souladu s jeho rozpočtovými možnostmi. Bližší specifikace předmětu veřejné
zakázky je uvedena v Příloze č. 3 a Příloze č. 4 ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    11.07.2019
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    05.08.2019