Veřená zakázka
Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb MMOl – II.
Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Energie,
Spotřební materiál,
Energie -> Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Spotřební materiál -> Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby,30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží,
31440000-2 - Baterie
Popis:
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena s více dodavateli (maximálně se 3 dodavateli) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody.
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:19.04.2017
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli