Veřená zakázka

Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb MMOl – II.

Číslo ve věstníku:
P17V00000044
Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
EnergieSpotřební materiál
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží,
31440000-2 - Baterie
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena s více dodavateli (maximálně se 3 dodavateli) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.04.2017