Veřená zakázka
Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb MMOl
Energie -> Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika,
Spotřební materiál -> Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly,
Technologie, stroje, přístroje a elektronika -> Elektronika
30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží,
31440000-2 - Baterie
Předmětem této veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“). Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena s více dodavateli (maximálně se 3 dodavateli) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody. Jedná se o opakovanou veřejnou zakázku, kdy předcházející zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu podání jen jedné nabídky. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:23.01.2017