Veřená zakázka

Rámcová dohoda na dodávku kancelářských potřeb MMOl

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Olomoucký kraj
Kategorie:
EnergieSpotřební materiál
Energie ->  Ostatní Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář Materiál, součástky a náhradní díly
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Elektronika
CPV kódy:
30192000-1 - Kancelářské potřeby,
30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30199000-0 - Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží,
31440000-2 - Baterie
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky (dále jen „VZ“) je uzavření rámcové dohody na dodávku kancelářských potřeb pro Magistrát města Olomouce, kdy se jedná se například o bloky, sešity, pytle, etikety, lepící pásky, lepidla, folie, obaly, desky, psací potřeby, baterie, kancelářský materiál, motouzy, doklady, příkazy, diáře, kalendáře atd. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“). Jedná se o nadlimitní veřejnou zakázku na dodávky, přičemž rámcová dohoda bude uzavřena s více dodavateli (maximálně se 3 dodavateli) na dobu trvání 36 měsíců ode dne uzavření rámcové dohody. Jedná se o opakovanou veřejnou zakázku, kdy předcházející zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu podání jen jedné nabídky. Bližší specifikace předmětu plnění je obsahem příslušných částí zadávací dokumentace (dále jen „ZD“).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.01.2017