Veřená zakázka

Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50413200-5 - Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Popis:

Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění a § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru a technickými podmínkami výrobce hasicích přístrojů. Předpokládané počty a typy hasicích přístrojů jsou uvedeny v příloze. Zadavatel požaduje zpracování dokladu podle § 9 odst. 8 vyhlášky č. 246/2001 Sb., o provedené kontrole a údržbě, vylepení kontrolních štítku na každý revidovaný přístroj včetně plombování a protokolu o nesplnění podmínek daných § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb.. Provedení vyřazení z používání 166 kusů přenosných HP dle přílohy se zápisem. Kontroly musí provádět řádně odborně způsobilé osoby s platným oprávněním. Požadavky na kvalifikaci: OR, ŽR a osvědčení odborné způsobilosti jednotlivých pracovníku provádějících požadované služby – oprávnění státního odborného technického dozoru pro provádění požadovaných služeb. Všechny výše uvedené dokumenty přiložit jako přílohu k nabídce VZ. Přejímka služby bude provedena po provedení kontrol a předání požadované dokumentace. Povinnost poskytovatele disponovat pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě ve výši odpovídající pojistné částce minimálně ve výši plnění smlouvy. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky, tabulky a návrhu smlouvy. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.06.2024