Veřená zakázka

OS Sokolov - nákup kancelářského materiálu, obálek a balicího papíru

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
19732000-6 - Polypropylen,
22816000-3 - Bloky,
22852000-7 - Složky,
22852100-8 - Obaly na složky,
30192121-5 - Kuličková pera,
30192124-6 - Fixy,
30192125-3 - Značkovače,
30192133-2 - Ořezávátka tužek,
30192700-8 - Papírnické zboží,
30192910-3 - Korekční pásky,
30194200-7 - Pásky, filmy a jiné pomůcky na přilepení výkresů,
30197300-9 - Otevírače dopisů, sešívačky a děrovačky,
30197321-2 - Odstraňovače sešívacích svorek,
30199230-1 - Obálky,
30199500-5 - Pořadače, přihrádky na dopisy a dokumenty a podobné výrobky,
39541140-9 - Provazy
Popis:

Předmětem zakázky je dodávka kancelářského materiálu, obálek a balicího papíru, jejichž podrobné parametry jsou rozepsány v atributech jednotlivých položek zakázky. Cenu zboží požadujeme včetně dopravy na místo dodání. Žádáme vkládat Vaše nabídky s rozepsanými parametry Vámi nabízeného zboží do příloh v českém jazyce, aby bylo možno posoudit parametry Vámi nabízeného konkrétního zboží s požadovanými parametry, uvedenými v atributech jednotlivých položek zakázky, které naleznete v příloze v další specifikaci VZ na Tendermarketu, a dodržení parametrů v nich uvedených. Další součástí Vašich příloh musí být Vámi potvrzené "Obchodní a platební podmínky VZMR", které najdete rovněž v příloze v další specifikaci VZ na Tendermarketu.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.04.2017
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    04.05.2017