Veřená zakázka

Nákup kancelářských potřeb

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Kraj Vysočina
Kategorie:
Spotřební materiálOdpadové hospodářství, ekologieTechnologie, stroje, přístroje a elektronika
Spotřební materiál ->  Kancelář
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní dílyStravování a potraviny
Odpadové hospodářství, ekologie ->  Dopravní prostředky a příslušenství
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
22800000-8 - Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky,
22816100-4 - Poznámkové bloky,
22816300-6 - Samolepicí bločky,
22830000-7 - Sešity,
22852100-8 - Obaly na složky,
30100000-0 - Kancelářské strojní zařízení a potřeby mimo počítače, tiskárny a nábytek,
30192121-5 - Kuličková pera,
30192124-6 - Fixy,
30192125-3 - Značkovače,
30192130-1 - Tužky,
30192133-2 - Ořezávátka tužek,
30192900-0 - Korekční prostředky,
30197000-6 - Drobné kancelářské vybavení,
30197100-7 - Sešívací svorky, cvočky, napínáčky,
30199230-1 - Obálky,
30199500-5 - Pořadače, přihrádky na dopisy a dokumenty a podobné výrobky,
31630000-1 - Magnety,
39221260-7 - Odpadkové koše,
39222110-8 - Příbory a talíře na jedno použití,
39222120-1 - Pohárky na jedno použití,
39292500-0 - Pravítka,
44174000-0 - Fólie
Popis:

desky na spisy, papír xerox, psací potřeby, kalkulačky, sešívačky, obchodní knihy, obálky, bloky, pořadače, papír tabelační, sešity, nůžky

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.06.2018
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.06.2018