Veřená zakázka

Komunikační strategie – informovanost spotřebitelů 1 – Nákup médií 2

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketingOstatní
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby,
79341400-0 - Reklamní kampaně,
79342200-5 - Propagační služby,
92200000-3 - Rozhlasové a televizní služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění plánování a nákup reklamního prostoru na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o přínosech konzumace sladkovodních ryb a environmentálních výhodách sladkovodní akvakultury, a to v souladu s navrženou Komunikační strategií OP Rybářství 2021–2027 (část 1).

Konkrétně je předmětem veřejné zakázky:

Dílčí plnění č. 1: projektová činnost (řízení) mediální kampaně vč. zajištění součinnosti s dodavateli kreativní a produkční části komunikační kampaně, příprava/aktualizace analýzy situace, případně analýza cílové skupiny na základě disponibilních mediálních a marketingových dat a zohlednění analýz v mediální strategií, plánu a nákupu mediálního prostoru;

Dílčí plnění č. 2: mediální plánování, tj. návrh/aktualizace strategického a/nebo dílčích/detailních mediálních plánů vč. reklamní podpory na sociálních sítích, zpracování technických specifikací a termínů odevzdání podkladů pro všechna média v dílčích mediálních plánech, zajištění mediálního nákupu v souladu se schváleným mediálním plánem vč. zajištění průběžné optimalizace mediálního prostoru za účelem zvýšení efektivity mediálního plánu, zajištění měření, průběžného vyhodnocování mediálních kampaní, reportů a závěrečného vyhodnocení.

Detailní specifikace předmětu plnění veřejné zakázky a veškeré obchodní, platební a technické podmínky jsou vymezeny v Závazném textu návrhu rámcové smlouvy obsaženém v Příloze č. 1 zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    19.12.2025