Veřená zakázka

Realizace prezentačních akcí

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby,
79341400-0 - Reklamní kampaně,
79342200-5 - Propagační služby
Popis:

Předmět veřejné zakázky je rozdělen na dvě části, uchazeč může podat nabídku pouze na část I nebo pouze na část II, popř. na obě části veřejné zakázky (blíže viz bod 12. 1. zadávací dokumentace).

Předpokládaná hodnota VZ činí pro ČÁST 1: 2.873.000,- Kč bez DPH, ČÁST 2: 4.515.000,- Kč bez DPH.

Část I - "Realizace prezentačních akcí v horských střediscích"
Na propagaci projektu, mobilní aplikace a českých hor bude v průběhu realizace projektu připraveno 7 velkých propagačních akcí. Tyto akce se budou konat ve všech pohořích České republiky (Krušné hory, Jizerské hory, Krkonoše, Orlické hory, Jeseníky, Beskydy, Šumava) na veřejných prostranstvích. Součástí této části veřejné zakázky je zajištění prostranství za účelem realizace zakázky (případné náklady s tímto spojené nese vybraný uchazeč). Součástí této části veřejné zakázky je také zajištění týdenní reklamní kampaně v regionálním rádiu (dle daného regionu), včetně výroby spotu (min. 35 spotů délky 30 sec. během 7 dnů před konáním každé z akcí). Blíže viz zadávací dokumentace.

Část II - "Realizace prezentačních akcí v krajských městech"
Na propagaci projektu, mobilní aplikace a českých hor bude v průběhu realizace projektu připraveno 14 velkých propagačních akcí. Tyto akce se budou konat ve všech krajských městech České republiky (Karlovy Vary, Ústí nad Labem, Liberec, Hradec Králové, Pardubice, Jihlava, Olomouc, Ostrava, Brno, Zlín, České Budějovice, Plzeň, Praha 2x) v obchodních nákupních centrech. Součástí této části veřejné zakázky je také zajištění prostor v obchodních centrech za účelem realizace zakázky (případné náklady s tímto spojené nese vybraný uchazeč). Součástí této části veřejné zakázky je také zajištění týdenní reklamní kampaně v regionálním rádiu (dle daného regionu), včetně výroby spotu (min. 35 spotů délky 30 sec. během 7 dnů před konáním každé z akcí). Blíže viz zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    15.07.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.09.2015