Veřená zakázka

Kampaň ke změně systému odpadového hospodářství v Ústí nad Labem a zavedení poplatku za odkládání komunálního odpadu

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79342000-3 - Marketingové služby
Popis:

Předmětem této veřejné zakázky je návrh, zajištění a koordinace kampaně Statutárního města Ústí nad Labem související se zavedením poplatku za odkládání komunálního odpadu a systém třídění a využívání komunálního odpadu na území města Ústí nad Labem.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.07.2021

Další podobné zakázky:

Název zakázky
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 06/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 10/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 13/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Podpora marketingových aktivit v jižních Čechách - zahraniční on-line mediální kampaň jižní Čechy opravdová láska place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 14/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 16/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika
Marketingové služby - eventová agentura place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 16/2021 pro vybrané společnosti_ opakované zadání place Celá Česká republika
TVORBA A ZAJIŠTĚNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE V RÁMCI KANDIDATURY MĚSTA NA EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2028 place Celá Česká republika
Zajištění realizace marketingové strategie pro rok 2021 (Rámcová dohoda) - Uzavřený MINITENDR 26/2021 pro vybrané společnosti place Celá Česká republika