Veřená zakázka
TVORBA A ZAJIŠTĚNÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE V RÁMCI KANDIDATURY MĚSTA NA EVROPSKÉ HLAVNÍ MĚSTO KULTURY 2028
Předmětem této zakázky je příprava komplexní marketingové strategie pro kandidaturu Českých Budějovic na Evropské hlavní město kultury 2028, která proběhne v letech 2021-2022. Součástí této strategie bude: analýza projektu a jeho potenciálu, určení komunikačních cílů projektu, segmentace cílových skupin, výběr relevantních cílových skupin a nastavení positioningu celé komunikace, tvorba marketingového mixu, příprava mediaplánu, vytvoření rozpočtu pro komunikaci a akční plán. Tato marketingová strategie bude klíčovým dokumentem pro komunikaci projektu. Dále je předmětem zakázky realizace, monitoring aktivit a průběžné vyhodnocování aktivit (Průběžný monitoring a vyhodnocování budou probíhat dle předem sjednané frekvence. Výsledky hodnocení by měly mít okamžitý dopad na zvolenou strategii.) a závěrečné vyhodnocení celé komunikace. Viz zadávací dokumentace.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.06.2021
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:02.07.2021