Veřená zakázka
III/28520 Vrchoviny - Nové Město nad Metují, ul. Náchodská
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
45221100-3 - Stavební úpravy mostů,
45233100-0 - Stavební úpravy pro komunikace
1. Vymezení předmětu veřejné zakázky je obsaženo v projektové dokumentaci - zpracovatel PD - DIK - dopravně inženýrská kancelář, Bozděchova 1668, 500 02 Hradec Králové, ing. Miloš Burianec - zodpovědný projektant, zpracováno v listopadu 2012 pod č.zakázky A043/12, stupeň PD - DSP, PDPS) a ve výkazu výměr.
2. Projektová dokumentace řeší šířkové uspořádání ulice Náchodská, vozovky a odvodnění silnice III/28520 v převážně intravilánovém úseku obce Nové Město nad Metují. Zejména zúžení stávající vozovky a návrh parkovacího pruhu. Dále řeší oboustrannou úpravu
směrového a výškového řešení komunikace kolem silničního nadjezdu, která umožní současný průjezd vozidel po mostě. Délka řešeného úseku silnice III/28520 je 860 m. Začátek úseku je za křiž.II/285 (u papežů) a konec úseku v km 0,860 za nadjezdem směr Vrchoviny (po napojení na stávající silnici). Šířka stávající vozovky je 10 m mezi obrubami, navrhovaný stav je dvoupruhová vozovka s jízdními pruhy 3,25 m + 0,25 m vodící proužky. Je navržen jednostranný parkovací pruh v šířce 2 m. Navrhovaný stav počítá s novou konstrukcí vozovky v převážném úseku rekonstrukce (asfaltobetonový kryt), pouze v km 0,260 až 0,540 bude provedena recyklace stávající vozovky.
3. Součástí stavby je vybudování nové silniční kanalizace v délce cca 60 m, přeložka vodovodu v délce cca 120 m a přeložka sdělovacího vedení.
4. Součástí rekonstrukce vozovky III/28520 je i oprava mostu ev.č. 28520 - 1 - nadjezd přes železniční trať. Projekt řeší nevyhovující stavebně - technický stav mostního příslušenství, odvodnění mostu a PKO nosné konstrukce. Na konstrukci spodní stavby mostu bude provedena sanace (zpevnění opěr, injektáže, spárování), demolice nevhodných částí a výstavba nových částí konstrukce. Ocelová část nosné konstrukce včetně ložisek bude v celém svém rozsahu otryskána a opatřena novou konstrukcí PKO. Na stávající roznášecí žb. desce je navrženo provedení nové žb. monolitické vyrovnávací vrstvy, včetně celoplošné izolace. Na mostě je navržena dvouvrstvá asfaltobetonová vozovka s napojením na vozovku na předmostí. Na nových žb. římsách bude osazeno ocelové mostní zábradelní svodidlo
(pravostranná římsa) a ocelové mostní zábradlí se svislou výplní (levostranná římsa).
5. Pod mostem je vedena dvoukolejná železniční trať. Práce na spodní stavbě si vyžádají soubor opatření (nepřetržitá výluka na jedné z kolejí, pomalá jízda, ochrana kolejového lože).
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:27.08.2014
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:24.10.2014
-
calendar_todayTermín otevírání obálek:24.10.2014