Veřená zakázka

III/285 20 Vrchoviny-Nové Město nad Metují, ul. Náchodská

Číslo ve věstníku:
492543
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Královéhradecký kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnosti
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45221100-3 - Stavební úpravy mostů,
45233100-0 - Stavební úpravy pro komunikace
Popis:

Projektová dokumentace řeší šířkové uspořádání ulice Náchodská, vozovky a odvodnění silnice III/28520 v převážně intravilánovém úseku obce Nové Město nad Metují. Zejména zúžení stávající vozovky a návrh parkovacího pruhu. Dále řeší oboustrannou úpravu směrového a výškového řešení komunikace kolem silničního nadjezdu, která umožní současný průjezd vozidel po mostě. Délka řešeného úseku silnice III/28520 je 860 m. Začátek úseku je za křiž.II/285 (u papežů) a konec úseku v km 0,860 za nadjezdem směr Vrchoviny (po napojení na stávající silnici). Šířka stávající vozovky je 10 m mezi obrubami, navrhovaný stav je dvoupruhová vozovka s jízdními pruhy 3,25 m + 0,25 m vodící proužky. Je navržen jednostranný parkovací pruh v šířce 2 m. Navrhovaný stav počítá s novou konstrukcí vozovky v převážném úseku rekonstrukce (asfaltobetonový kryt), pouze v km 0,260 až 0,540 bude provedena recyklace stávající vozovky. Součástí stavby je vybudování nové silniční kanalizace v délce cca 60 m, přeložka vodovodu v délce cca 120 m a přeložka sdělovacího vedení. Součástí rekonstrukce vozovky III/28520 je i oprava mostu ev.č. 28520 - 1 - nadjezd přes železniční trať. Projekt řeší nevyhovující stavebně - technický stav mostního příslušenství, odvodnění mostu a PKO nosné konstrukce. Na konstrukci spodní stavby mostu bude provedena sanace ( zpevnění opěr, injektáže, spárování ), demolice nevhodných částí a výstavba nových částí konstrukce. Ocelová část nosné konstrukce včetně ložisek bude v celém svém rozsahu otryskána a opatřena novou konstrukcí PKO. Na stávající roznášecí žb. desce je navrženo provedení nové žb. monolitické vyrovnávací vrstvy, včetně celoplošné izolace. Na mostě je navržena dvouvrstvá asfaltobetonová vozovka s napojením na vozovku na předmostí. Na nových žb. římsách bude osazeno ocelové mostní zábradelní svodidlo (pravostranná římsa) a ocelové mostní zábradlí se svislou výplní (levostranná římsa). Pod mostem je vedena dvoukolejná železniční trať. Práce na spodní stavbě si vyžádají soubor opatření ( nepřetržitá výluka na jedné z kolejí, pomalá jízda, ochrana kolejového lože ). Z tohoto důvodu je nutné aby zhotovitel v dostatečném předstihu (dle sdělení SČDC min.120 dní) požádal o projednání a objednání výluk na trati.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    14.11.2014
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    14.11.2014