Veřená zakázka
Zpracování marketingové strategie VUT v Brně na roky 2024-2029
Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79342000-3 - Marketingové služby
Popis:
2) Předmětem zakázky jsou služby spojené se zpracováním marketingové strategie VUT v Brně na roky 2024–2029, a to ve 3 základních oblastech: 1. marketing vzdělávání a studia 2. marketing tvůrčí činnosti a transferu znalostí 3. třetí role univerzity a marketing instituce
Upozornění:
pro zobrazení zadávacích podmínek
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:03.08.2023
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:01.09.2023
Termíny:
Informace o zadavateli
Upozornění:
pro zobrazení informací o zadavateli