Veřená zakázka

Zajištění outsourcingu reprografických služeb

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Tisk a literatura
CPV kódy:
79810000-5 - Tiskařské služby
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění centrálních tiskových, reprografických a dalších dokumentových služeb formou náhradního plnění, prostřednictvím účelově zřízeného pracoviště, a to pro zadavatele a jeho zákazníky, tj. pro osoby přímo, či nepřímo ovládané MHMP. To vše na základě smlouvy o zajištění outsourcingu reprografických služeb, která upraví podmínky, způsob a rozsah poskytování dodávek prací a služeb. Předmětem plnění tak je provádění komplexních reprografických služeb pro potřeby zadavatele v rozmnožovně (reprocentru) zadavatele a na stávajícím vybavení rozmnožovny (reprocentra), které je majetkem zadavatele, nebo v jeho užívání. Služba bude prováděna výhradně na stávajícím vybavení, a to zejména v rozsahu: • černobílý a barevný tisk (formát A3 - A5) • černobílé a barevné kopírování (formát A3 - A5) • vazba (kroužková, lištová, lepená) a laminování (formát A3 - A8) • další ruční práce (předpříprava, kontrola, korekce dat, dokončující zpracování) • výroba vizitek, pozvánek, prezentací, průkazek, karet, atd. • skenování černobílé i barevné do souborů PDF, JPG a TIF (formát A0 - A7) • velkoformátový černobílý tisk map a plánů • duplikace - vypalování CD/DVD • DTP (počítačová sazba) • tisk na vyžádání • další služby související s tvorbou a distribucí dokumentů (roznos dokumentů vytvořených v reprocentru, zprostředkování tisku materiálů, které nelze produkovat v provozovně a jejich distribuce). Součástí poskytovaných služeb bude rovněž komplexní zajištění údržby a oprav stávajícího technického vybavení reprocentra v majetku zadavatele nebo v jeho užívání. Seznam stávajícího technického vybavení je uveden v příloze č. 1 – Přehled stávajících zařízení reprocentra. Další a detailnější popis parametrů poskytovaných služeb je uveden v příloze č. 2 – Požadavky SLA (Service-level agreement). Dodavatel je povinen zajistit průběžné a včasné dodávky spotřebního materiálu v potřebném množství tak, aby nedocházelo k přerušení provozu zařízení z důvodu chybějícího spotřebního materiálu, a to vše s co nejmenšími nároky na součinnost ze strany pověřených pracovníků zadavatele. V žádném případě nesmí jakýkoliv výpadek snížit požadovanou produktivitu práce uživatelů zařízení, kterými jsou zaměstnanci zadavatele. Dodavatel je povinen používat reprografický papír dle specifikace uvedené v příloze č. 3 – Požadavky na reprografický papír, přičemž v této příloze jsou uvedeny pouze nejběžněji a nejčastěji používané reprografické papíry. Veřejná zakázka je v souladu s § 38 ZZVZ vyhrazena dodavatelům zaměstnávajícím na chráněných pracovních místech alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců a z toho důvodu se zadávacího řízení může účastnit pouze takový dodavatel.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    24.06.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    29.07.2022