Veřená zakázka
Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu
Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích s celoplošným dosahem dle požadavků zadavatele (část 1) a zajištění nákupu mediálního prostoru v rádiích dle požadavků zadavatele (část 2), a to v rámci marketingových kampaní zadavatele v období březen 2025, září 2025, březen 2026, září 2026. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části, a to následovně: 1) Část 1 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v televizích (TV) s celoplošným (celorepublikovým) dosahem. Předmětem plnění je zejm. následující: - příprava plánu pro každou kampaň dle požadavků zadavatele na nákup mediálního prostoru; - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v TV pro část 1 veřejné zakázky (přílohy č. 1.1 a 2.1 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. 2) Část 2 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v rádiích vysílajících v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Ústeckém kraji dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem plnění je zejm. následující: - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace; dodavatel může v průběhu plnění smlouvy navrhnout úpravu vzorového media plánu, avšak navrhované úpravy nesmí zhoršit zásah kampaně a musí být zadavatelem odsouhlaseny). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v rádiích pro část 2 veřejné zakázky (přílohy č. 1.2 a 2.2 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. Další vymezení viz zadávací dokumentace.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:14.01.2025