Veřená zakázka

Zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy Out Of Home pro marketingové kampaně RBP, zdravotní pojišťovny v období od 1.3.2025 do 30.9.2026

Druh zadávacího řízení:
Zjednodušené podlimitní řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy – Out Of Home (dále jen „OOH“) pro marketingové kampaně zadavatele v období od 1. 3. 2025 do 30. 9. 2026 V rámci předmětu plnění veřejné zakázky bude dodavatel povinen: a) zajistit nákup reklamního prostoru (včetně zajištění tisku a instalace) s dosahem v požadované oblasti (Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj, Olomouc, Brno, Ústí nad Labem) v rámci OOH médií, a to v níže uvedeném rozsahu. Kombinace nosičů v jednotlivých oblastech bude navržena dodavatelem, přičemž je podmínkou to, aby v každé oblasti byl zajištěn alespoň jeden OOH nosič: • Bigboardy (rozměr 9,6 m x 3,6 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 10 ks na každé ze 4 období, • Billboardy (rozměr 5,1 m x 2,4 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 45 ks na každé ze 4 období, • LCD obrazovky (rozměr minimálně 3 m x 2 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 5 ks na každé ze 4 období, b) zpracovat mediální plány k reklamním kampaním v OOH mediálním prostoru, včetně stanovení timingů (harmonogramů) jednotlivých kampaní a analýzy cílových skupin s využitím ploch OOH, a to ke každé jednotlivé kampani před jejím zahájením; c) zajišťovat předání příslušných reklamních formátů a podkladů vytvořených zadavatelem (zejm. předání podkladů do tisku a následně pro účely vylepení/zveřejnění), d) zpracovat závěrečné vyhodnocení kampaní s fotodokumentací a dle seznamu lokalit. Součástí veřejné zakázky není zajišťování výroby grafických motivů (zhotovení tiskových podkladů, reklamních spotů na velkoplošné digitální obrazovky atd.) V případě, že by z důvodů průtahů v zadávacím řízení nebyla smlouva na plnění veřejné zakázky uzavřena nejpozději do 28. 2. 2025 a nebylo by časově možné realizovat část plnění pro březen 2025, zadavatel si vyhrazuje právo toto plnění neodebrat a poměrně o tuto část plnění i snížit cenu sjednanou v příloze č. 1 zadávací dokumentace; první kampaň by tak byla realizována v září 2025. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    07.01.2025