Veřená zakázka
Zajištění Meeting Pointu CzechTrade 2025
Pronájem moderních, reprezentativních prostor, zajištění technických služeb a občerstvení na akci Meeting Point CzechTrade 2025 (včetně doprovodného programu), na které individuálně souběžně jednají zástupci českých firem s řediteli zahraničních kanceláří agentury CzechTrade a dalšími specialisty. Dále zajištění networkingového setkání pro VIP klienty CzechTrade, tiskové konference, ubytování a parkování pro zaměstnance agentury CzechTrade. Meeting Point CzechTrade je jednou z největších proexportních událostí v Česku. Česká agentura na podporu obchodu / CzechTrade (dále „zadavatel“) předpokládá každý den účast přibližně 150-200 českých firem z celé ČR, tedy celkem až 400 firem během konání dvoudenní akce. Účastníci na/z akce přicházejí a odcházejí v průběhu celého dne. Obchodní schůzky budou půlhodinové, přičemž šest schůzek proběhne v dopoledním bloku a osm v odpoledním bloku. Obchodní jednání probíhají souběžně u 60 stolů. Meeting Point CzechTrade se bude konat v Brně ve dnech 4. – 5. března 2025. Zároveň s akcí se bude konat porada pro zaměstnance CzechTrade dne 3. března 2025, tisková konference s předpokládaným termínem 5. března 2025, networkingové setkání pro VIP klienty CzechTrade 5. března 2025.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:16.08.2024