Veřená zakázka

Zajištění marketingu a PR služeb kandidatury města České Budějovice na EHMK 2028 - k archivaci

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79342000-3 - Marketingové služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky jsou: Tvorba a zajištění marketingové komunikace spočívající v činnostech specifikovaných níže, a to v souvislosti s kandidaturou objednatele na Evropské hlavní město kultury 2028, která proběhne v letech 2021-2022. Management marketingových projektů, realizace a průběžné vyhodnocování aktivit a závěrečné vyhodnocení celé komunikace. Průběžný monitoring a vyhodnocování budou probíhat dle předem sjednané frekvence. Výsledky hodnocení budou mít okamžitý dopad na zvolenou strategii. Řízení vizuálních výstupů souvisejících s komunikací kandidatury objednatele na EHMK, přičemž je dodavatel povinen na této tvorbě spolupracovat s dodavatelem vizuální identity, který bude dodavateli sdělen, včetně příslušných kontaktních údajů, buď po podpisu této smlouvy, nebo bez zbytečného odkladu poté, kdy bude objednateli znám. Exekuce konkrétních komunikačních aktivit. Těmito exekucemi konkrétních komunikačních aktivit je myšleno zejména: - sestavení media planu a nákup mediálního prostoru, - správa webových stránek kandidatury, - koordinace textového i multimediálního obsahu (foto, video, text, audio) pokrývající potřeby všech komunikačních kanálů kampaně (owned, paid, earned, channels). - využívání vytvořeného obsahu v následné komunikaci, - koordinace PR a komunikace s médii, která bude zajištěna samostatným dodavatelem, - správa sociálních sítí kandidatury a nákup reklamního prostoru na sociálních sítích (facebook, instagram, linkedin), - aktivní komunikace s občany na všech komunikačních kanálech za předem stanovených pravidel a tonality (customer support system), - nastavení spolupráce s lokálními ambasadory (influencery), - management tvorby grafických materiálů samostatným dodavatelem na základě poskytnutého brand manualu (print, digital, motion graphic design apod.), - návrh, management a instalace offline komunikace na dílčích aktivitách (events) spojených s komunikací kandidatury: funkční a reprezentativní branding, infografika, merchandising (například: realizace info stánků a jejich obsluhy, etc.), - tvorba a rozesílání pravidelných informačních newsletterů, produkce marketingových aktivit (marketing programových aktivit, projektů - Kulturista ap.).

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    14.04.2022
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.05.2022