Veřená zakázka

Zajištění kampaně Žijeme jídlem 2024

Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Hlavní město Praha
Kategorie:
Reklama a marketing
CPV kódy:
79340000-9 - Reklamní a marketingové služby
Popis:

Předmětem veřejné zakázky je příprava koncepce a následná realizace 2 informačních kampaní (pozn. závazný indikátor MZe), spočívajících ve výrobě videocyklu (předpoklad 2 díly na jednu kampaň, celkem tedy 4 díly, každý v rozsahu 8-9 min) a jeho vysílání v celoplošném online TV kanále zaměřeného na představení širokých benefitů živočišné výroby v rámci českého zemědělství. Druhým výstupem kampaně je tvorba informačních tiskovin zaměřených na komunikované okruhy témat v počtu 4.500 kusů. Uvedené aktivity budou doplňovat a propojovat webové stránky projektu s informacemi o natáčení (lokace, anotace, fotografie), se zveřejněním vyhotovených dílů, s realizovanými tiskovinami ke stažení, apod.

Cílem projektu je zvýšení pozitivního vnímání péče o krajinu prostřednictvím zemědělství a chovu hospodářských zvířat. Projekt je zaměřen na propagaci a přenos informací o zemědělství, vzdělávání v oblasti zemědělské prvovýroby (živočišné obory), nepřímo pak i o zpracování a distribuci kvalitních potravin směrem ke spotřebitelské veřejnosti v České republice.

Projekt směřuje k podpoře využívání místní a lokální produkce s benefity našeho zemědělství a potravinářství s důrazem na kvalitu surovin, jejich význam ve výživě, racionální přístup k využití přírodních zdrojů, ochrany krajiny, snižování zatížení životního prostředí, řešení uhlíkové stopy, apod.

Spotřebitelé se při nákupu produktů (nejenom) živočišné výroby i nadále rozhodují často podle (nižší) ceny, případně podle slevových či množstevních akcí s tím, že obchodní řetězce celou řadu potravin nejenom živočišného původu dováží ze zahraničí bez ohledu na kvalitu a bezpečnostní záruky tuzemských potravin.

V rámci projektu proto chceme s veřejností komunikovat alternativu – tedy rozhodování podle lokálnosti, kde česká produkce od českých zemědělců a zpracovatelů ručí za kvalitu své produkce.

Nákup lokálních a kvalitních zemědělských produktů je důležitou ekonomickou a ekologickou volbou, která nabízí sektoru v dlouhodobém horizontu rozvoj a potenciál, obzvláště v době, kdy je doba ekonomicky nejistá.
Nákupem od místních producentů totiž spotřebitelé podporují nejen sebe prostřednictvím konzumace kvalitních, chutných, místních potravin, ale i ekonomiku regionu a státu, ve kterém žijí a pomáhají zachovat jeho přírodní bohatství.

Cílem kampaně tedy je propagace a vzdělávání v oblasti vnímání chovu hospodářských zvířat, zemědělské prvovýroby, zpracování a distribuce kvalitních potravin ke spotřebitelské veřejnosti v České republice. Důraz klademe na zvyšování ochrany půdy v době klimatických změn s ohledem na udržitelné hospodaření a na komplexní rozvoj a tvorbu krajiny. Souběžným navazujícím cílem projektu je představit spotřebitelům zemědělskou prvovýrobu a její jednotlivá odvětví a tuzemský potravinářský průmysl jako moderní sektory, pracující v souladu s nejnovějšími trendy a poznatky, vycházející z celoživotního vzdělávání, využívající nejlepší dostupnou techniku a technologie, ale také představit moderní a šetrné postupy v prvovýrobě a zpracování produkce.

Zahrnuté zde jsou také argumenty o ochraně přírodních zdrojů, optimalizaci hnojení a ochrany rostlin, péče o zdraví zvířat, omezování znečištění z výroby s požadavkem zachování produkčního rozměru zemědělské výroby a potravinářského průmyslu v prostředí našeho venkova s nabídkou zaměstnání a udržení života v regionech.

Chceme také kladně ovlivňovat spotřebitele v rozhodování při nákupu prvkem místní kvality a regionu, protože nákup lokálních zemědělských a potravinářských produktů je důležitou ekonomickou a ekologickou volbou, která nabízí sektoru v dlouhodobém horizontu rozvoj a přínos pro ekonomiku daného regionu a celého státu čímž pomáháme zachovat naše přírodní bohatství.

Předmětem plnění veřejné zakázky tedy bude návrh a příprava uceleného plánu činností zaměřených na komplexní výrobu a odvysílání TV cyklu, tvorbu informačních tiskovin a pokračování webové prezentace v rámci kterých dodavatel navrhne řešení pro jednotlivá tato opatření.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    21.05.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    10.06.2024