Veřená zakázka

Zabezpečení zákonných periodických revizí a kontrol elektrospotřebičů v roce 2021

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Opravy, revize a servis
CPV kódy:
50532000-3 - Opravy a údržba elektrických strojů, přístrojů a souvisejícího příslušenství
Popis:

Zabezpečení zákonných periodických revizí a kontrol elektrického ručního nářadí a spotřebičů v roce 2021. Předmětem veřejné zakázky je zabezpečit: • provedení zákonných periodických revizí a kontrol elektrického ručního nářadí a spotřebičů (pod kódem REO6 - elektrické spotřebiče přenosné a držené [patří sem i prodlužovací kabely a rozbočky], nebo REN4 – elektrické ruční nářadí). Uvedené počty jsou maximální: Praha 8 – Karlín, Administrativní budova, Molákova 90 Lešany u Týnce nad Sázavou 245 Praha 6 – Bubeneč, Rooseveltova 338 Praha 9 – LM Kbely a LM Stará Aerovka 61 Hlavní sál MO, Praha – Hradčany 114 Národní památník hrdinů heydrichiády, Praha 2 10 Celkem 858 • revize musí být provedena v souladu s ČSN 33 1500 a ČSN 33 1600 ed. 2, ČSN EN 60 204-1 ed.2, a NV 378/2001 Sb; • vystavení a předání revizní karty (viz příloha) v písemné verzi ke každému kontrolovanému kusu elektrického ručního nářadí či spotřebiče a zároveň v elektronické podobě (záznamové médium CD nebo DVD) za celý předmět veřejné zakázky; • vystavení a předání souhrnného předávacího protokolu (viz příloha). K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh Smlouvy o dílo“ včetně přílohy č.1 Závazná cenová nabídka – specifikace požadovaného díla“. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedené služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu smlouvy a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Požadavky na kvalifikaci: • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD). • Účastník zadávacího řízení je povinen doložit platné „Oprávnění k provedení montáží, oprav, revizí a zkoušek určených technických zařízení“ vydané Odborem státního dozoru MO k zajišťování montáží, oprav, servisu, revizí a zkoušek určených technických zařízení v rozsahu odpovídající předmětu plnění zakázky. • Účastník zadávacího řízení je povinen doložit platné osvědčení odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 50/1978 Sb., ve znění pozdějších předpisů, v rozsahu odpovídající předmětu plnění zakázky Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí účastník zadávacího řízení doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh MUSÍ účastník podepsat a vrátit zpět jako přílohu. Součástí zadávací dokumentace je příloha „Závazná cenová nabídka“, kterou účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že nabídková cena bude podepsána jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Ostatní podmínky výslovně neupravené v zadání výběrového řízení, se řídí VOP MO verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Vysvětlení zadávací dokumentace Dodavatel je oprávněn v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ po zadavateli písemně požadovat vysvětlení zadávací dokumentace. Zadavatel vysvětlení uveřejní, odešle nebo předá včetně přesného znění žádosti bez identifikace dodavatele požadujícího vysvětlení. Zadavatel není povinen vysvětlení poskytnout, pokud není žádost o vysvětlení doručena včas, a to alespoň 3 pracovní dny před uplynutím lhůt podle § 98 odst. 1 ZZVZ. Zadavatel si vyhrazuje právo • změnit, doplnit nebo upřesnit podmínky této zadávací dokumentace během trvání lhůty pro podání nabídek; • vyžádat si od dodavatele další doplňující informace v průběhu zadávacího řízení; • neuzavřít smlouvu s dodavatelem; • odmítnout variantní řešení plnění veřejné zakázky, pokud jej zadavatel nepřipustil; Veškeré náklady spojené s vypracováním nabídky a účastí dodavatele v zadávacím řízení jdou k tíži dodavatele.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.09.2021