Veřená zakázka

Výukové a výzkumné centrum Univerzity Karlovy v Hradci Králové – AV technika.

Číslo ve věstníku:
372466
Druh zadávacího řízení:
Otevřené řízení
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Technologie, stroje, přístroje a elektronika
Technologie, stroje, přístroje a elektronika ->  Technologie, stroje a přístroje
CPV kódy:
32320000-2 - Televizní a audiovizuální přístroje,
51310000-8 - Instalace a montáž rozhlasových, televizních a audiovizuálních přístrojů
Popis:

Předmětem této zakázky je dodávka audiovizuálního zařízení, resp. systému audiovizuální techniky (včetně provedení montáže a poskytnutí příslušných software licencí), přičemž vše musí být nové, plně funkční a kvantitativně i kvalitativně odpovídající technické zprávě, která je součástí Přílohy č. 2: Projektové dokumentace včetně Výkazů výměr, této zadávací dokumentace, do nově vybudovaného objektu Výukového a výzkumného centra Univerzity Karlovy v Hradci Králové, v ul. Zborovská. Součástí předmětu zakázky resp. součástí nabídkové ceny musí být rovněž veškeré náklady uchazeče na poskytnutí souvisejících služeb, a to zejména: a) doprava předmětu zakázky na místo plnění a jeho vybalení, b) instalace předmětu zakázky, kterou se rozumí jeho usazení v místě plnění, jeho sestavení, propojení a dále napojení předmětu zakázky na zdroje, zejména připojení předmětu zakázky k elektrickým rozvodům a případně dalším, pakliže je funkce předmětu zakázky podmíněna takovým připojením, a dále provedení potřebných stavebních úprav dle oceněného výkazu výměr - viz příloha č. 2 této zadávací dokumentace, c) uvedení předmětu zakázky do provozu, jeho odzkoušení, ověření správné funkce jednotlivých zařízení a dalších součástí systému a jejich seřízení, provedení případných dalších úkonů a činností nezbytných pro to, aby každé jednotlivé zařízení mohlo plnit sjednanou či obvyklou funkci, d) předání dokladů nutných k převzetí a užívání předmětu zakázky, tj. např. - technické (uživatelské) dokumentace a licenční oprávnění předmětu zakázky v českém i anglickém jazyce (v případě vzájemného rozporu má přednost verze v anglickém jazyce) - dokladů o provedených revizích, instrukcí, záručních listů, návodů k obsluze a údržbě předmětu zakázky v českém i anglickém jazyce (v případě vzájemného rozporu má přednost verze v anglickém jazyce) - prohlášení o shodě dodaného předmětu zakázky se schválenými standardy dle zákona č. 22/1997 Sb., o technických požadavcích na výrobky, v platném znění, e) zaškolení příslušných pracovníků kupujícího v místě plnění zakázky, a to v rozsahu min. 16 hod. uskutečněné před protokolárním předáním předmětu zakázky, f) odvoz a likvidace všech obalů a dalších materiálů použitých v rámci předání a instalace předmětu zakázky, g) úklid prostor dotčených instalací předmětu zakázky h) další služby uvedené v technické zprávě, především pak servis zahrnující jednak provedení preventivní prohlídky (profylaxe) všech dodaných zařízení, resp. celého předmětu zakázky, a to nejméně dvakrát ročně, a jednak zahrnující vzdálenou správu po dobu 2 let. Umístění jednotlivých zařízení musí souhlasit s projektovou dokumentací, a to jak s její výkresovou částí, tak i s technickou zprávou. Blíže je předmět této veřejné zakázky specifikován v Příloze č. 2 – Projektová dokumentace včetně Výkazů výměr, jež je pro plnění předmětu této veřejné zakázky směrodatná.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    03.02.2015
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    30.03.2015
  • calendar_today 
    Termín otevírání obálek:
    30.03.2015