Veřená zakázka

Výtvarné potřeby

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Spotřební materiál
Spotřební materiál ->  Kancelář
Spotřební materiál ->  Ostatní Materiál, součástky a náhradní díly
CPV kódy:
22832000-1 - Školní papír,
24911200-5 - Lepidla,
24952000-2 - Modelovací pasty,
30192100-2 - Mazací pryž,
30192124-6 - Fixy,
30192133-2 - Ořezávátka tužek,
30195913-5 - Stojany k flipchartům,
30199780-1 - Psací podložky,
37820000-2 - Potřeby pro umělecké práce,
37822200-8 - Kreslicí uhel,
37822300-9 - Křídy,
37822400-0 - Pastelky,
37823600-9 - Kreslicí papír,
39224210-3 - Malířské štětce,
39241200-5 - Nůžky,
44812000-5 - Barvy pro uměleckou malbu,
44812220-3 - Vodové barvy
Popis:

Předmětem plnění veřejné zakázky je uzavření rámcové kupní smlouvy na 48 měsíců s jedním vybraným dodavatelem na jejímž základě bude průběžně dodávat zadavateli výtvarné potřeby v rozsahu dle podrobné specifikace, která je nedílnou součástí této ZD jako Příloha č. 2 Model – hodnotící tabulka s předpokládaným odebraným množstvím za 12 měsíců (dále jen Příloha č. 2), dle jeho požadavků a potřeb, včetně dopravy na místo určení zadavatele. Účastník vyplní předloženou hodnotící tabulku ve všech uvedených položkách (viz Příloha č. 2 této ZD) a přiloží do podané nabídky, kde bude nedílnou součástí, Přílohou č. 1 „Rámcové kupní smlouvy“. Účastník v rámci Přílohy č. 2 doplní % slevu z katologových cen v případě potřeby zadavatele objednat zboží mimo pevně vysoutěžené položky - viz. Příloha č. 2. Další požadavky zadavatele na plnění zakázky: V ceně nabízených artiklů budou zahrnuty veškeré ostatní náklady, jako je doprava, clo, balné, atp. Účastník bude akceptovat požadavky frekvencí a dobu závozu zboží, dle pokynů pracovníka skladu MTZ. Objednávky budou vyřizovány e-mailem, nebo osobně a to vždy v písemné formě. Objednávky zboží budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, minimálně jednou měsíčně. Zboží bude dodáváno do skladu MTZ v době od 7:00 do 14:00 hodin. Objednané zboží bude dodáno maximálně do 5 pracovních dnů od data objednání. Případné reklamace budou řešeny provedením zápisu reklamačního protokolu obratem, náprava ze strany vybraného dodavatele bude zajištěna max. do 3 pracovních dnů. Účastník v nabídce uvede své další nabízené služby či poradenství. Zadavatel si vyhrazuje právo na předložení vzorků, účastníkem oceněného a dále dodávaného zboží u vybraných druhů zboží. Účastník předloží produktové listy k nabízenému zboží u vybraných položek(alobal š. 30cm, 14mic, barva temperová, fix popisovač vypratelný, štětec kulatý školní, štětec plochý školní, tyčinky do tavné pistole). Dodržení a záruka všech deklarovaných vlastností po celou dobu záruční lhůty. Po navrženou dobu nebude PL Šternberk akceptovat požadavky na dodatečné navýšení cen. Dělení zakázky není přípustné, veškerý artikl bude dodán jedním vybraným dodavatelem. Uvedená množství u jednotlivých položek v Příloze č. 2 této ZD představují předpokládanou spotřebu stanovenou zadavatelem za posledních 12 měsíců. Zadavatel však negarantuje dosažení odběru uváděného množství, nepřipouští podmínku sjednání minimálního množství odběru předmětu plnění. Zboží bude vyhovovat všem technickým, bezpečnostním, právním zdravotním, hygienickým a jiným obecně závazným předpisům, včetně předpisů týkajících se ochrany životního prostředí, vztahujících se na zboží či produkt a jeho výrobu. Společně s dodáním zboží se vybraný dodavatel zavazuje, pokud je to potřeba, k předání veškerých dokladů potřebných k jeho převzetí a k jeho řádnému užívání, přičemž nese plnou odpovědnost za to, že v okamžiku předání zboží zadavateli bude toto splňovat veškeré podmínky stanovené touto ZD.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    11.09.2019
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    23.09.2019