Veřená zakázka
Výběr dodavatele na dodávku propagačních materiálů a pronájem výstavního stánku na zahraničním veletrhu
Předmětem výběrového řízení je zajištění veletržní expozice – pronájem výstavního stánku a výroba propagačních materiálů pro účast společnosti FINN SUB s.r.o. na zahraničních veletrzích.
Výběrové řízení je vyhlášeno v režimu dílčího plnění a je rozděleno na 2 samostatné zakázky.
Předmětem zakázky pro část č. 1 je dodávka propagačních materiálů v souladu s Přílohou č. 4 této zadávací dokumentace. Jedná se o dodávku propagačních materiálů pro účast společnosti FINN SUB s. r. o. na plánovaných zahraničních veletrzích v horizontu příštích dvou let. Bližší specifikace jednotlivých propagačních materiálů bude upřesněna vždy včas před začátkem každého veletrhu. Přehled všech plánovaných veletrhů je uveden v Příloze č. 9 Harmonogram veletrhů.
Předmětem zakázky pro část č. 2 je pronájem výstavního stánku v souladu s Přílohou č. 5 této zadávací dokumentace. Jedná se o pronájem stánku včetně vybavení, dopravy do místa konání veletrhu, montáž, údržbu a následnou demontáž na výstavišti pro účast společnosti FINN SUB s. r. o. na plánovaných zahraničních veletrzích v horizontu příštích dvou let. Bližší specifikace jednotlivých propagačních materiálů bude upřesněna vždy včas před začátkem každého veletrhu. Přehled všech plánovaných veletrhů je uveden v Příloze č. 9 Harmonogram veletrhů.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:04.12.2018
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:20.12.2018