Veřená zakázka
Velká nad Veličkou – oprava kanalizace a místní komunikace v ul. Podlosí
Stavebnictví a související činnosti -> Vodohospodářské stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti -> Ostatní
45232400-6 - Stavební práce na výstavbě kanalizace,
45233123-7 - Výstavba vedlejších komunikací,
45233160-8 - Chodníky a jiné zpevněné povrchy
Předmětem veřejné zakázky jsou stavební práce, které řeší opravu kanalizace a stavební úpravy místní komunikace Podlosí v obci Velká nad Veličkou.
Stavba místí komunikace se skládá ze dvou částí:
TRASA T1:
Jedná se o opravu stávající dvoupruhové obousměrné komunikace délky 82,1 m a šířky 5,0 m s živičným povrchem, kde bude provedeno v celé délce vyfrézování povrchu a položení nového krytu z asfaltobetonu (případně lokální sanace prosednutých míst), budou osazeny nové obruby silniční a vodící proužky z betonové přídlažby. Směrové vedení komunikace se nemění, niveleta vozovky bude mírně upravena (+/- 30 mm). Součástí bude novostavba chodníku podél komunikace v místě křížení s trasou T2 s položením nové dlažby do nových podkladních vrstev, kde chodník naváže na stávající a bude tak přiveden až do ulice Podlosí. Začátek úseku trasy je v místě styku s mostem přes vodní tok Veličku, dále pokračuje v přímé ke křížení s místní obslužnou komunikací vpravo a vlevo v km 0,079 42, kde bude úprava ukončena na hranici křižovatky a vlevo s místní obslužnou komunikací v trase T2. Chodníky jsou v šíři 1,50 - 2,00 m a navazují na stávající chodníky podél komunikace. Součástí úprav jsou místa pro přecházení a sjezdy k nemovitostem; sjezdy z přilehlých pozemků kopírují stávající šířku sjezdů. Součástí úprav je také realizace nových dešťových vpustí UV1 a UV2 z dílců TBV-50, připojení bude provedeno na stávající stoku potrubím PV KG DNI50 navrtávkou s odbočným sedlem. Kryt vozovek je navržen z asfaltobetonu. Stávající vozovka je lemována silničními obrubami, tyto budou vyměněny za nové silniční obruby 150/250, v místech sjezdů bude osazena obruba nájezdová 150/150, přechod mezi obrubami bude proveden osazením přechodové silniční obruby 150/150-250. Podél silničních obrub bude osazen vodící proužek z betonové přídlažby 80/250/500. Maximální výška podstupnice obruby v místě sjezdu bude 20 mm. Silniční obrubníky a vodící proužky jsou navrženy do betonového lože z betonu C 16/20, tl. min. 100 mm.
TRASA T2:
Jedná se o opravu stávající dvoupruhové obousměrné komunikace délky 214,99 m a šířky 5,0 m s živičným povrchem, kde bude provedeno v celé délce kompletní odstranění krytu a podkladních vrstev a zřízení nové konstrukce s krytem z asfaltobetonu a dále budou osazeny nové obruby silniční a vodící proužky z betonové přídlažby. Směrové vedení komunikace se nemění, niveleta vozovky bude mírně upravena. Součástí bude novostavba podélných parkovacích zálivů podél komunikace pro rezidenty obývající ulici Podlosí s položením nové dlažby do nových podkladních vrstev. Začátek úseku trasy je v místě křížení se stávající místní komunikací, dále pokračuje na konec ulice v přímé, kde navazuje kružnicový oblouk R=13,50 m s rozšířením a klopením, úprava bude ukončena na styku s účelovou komunikací. Podélná stání jsou v šíři 2,00 m. Součástí úprav jsou sjezdy k nemovitostem. Sjezdy z přilehlých pozemků kopírují stávající šířku sjezdů. Součástí úprav je také oprava a realizace nových dešťových vpustí. Na komunikaci se předpokládá smíšený pohyb chodců a motorové dopravy. Stávající vozovka je lemována silničními obrubami, tyto budou vyměněny za nové silniční obruby 150/250, v místech sjezdů bude osazena obruba nájezdová 150/150, přechod mezi obrubami bude proveden osazením přechodové silniční obruby 150/150-250. Podél silničních obrub bude osazen vodící proužek z betonové přídlažby 80/250/500. Maximální výška podstupnice obruby v místě sjezdu bude 20 mm. Silniční obrubníky a vodící proužky jsou navrženy do lože s opěrou, z betonu C 16/20, tl. min. 100 mm. Podél parkovacích zálivů v zářezu bude pro vyrovnání terénního rozdílu osazena betonová palisáda 120/400-800 do lože z betonu C20/25. Vpusti UV3-UV8 budou provedeny z dílců TBV-50 se zápachovou uzávěrou a napojeny potrubím PVC SN8 DN150 na stávající kanalizaci navrtávkou s odbočným sedlem, mříž bude litinová pro zatížení D400. V rámci trasy T2 budou v parkovacích zálivech umístěny podélně rezervní ochranné trubky DN 110 pro případné uložení kabelového vedení (dle požadavku CETIN a.s.).
Konstrukční skladba navrženého chodníku:
o Dlažba betonová, 100/200 tl. 60 mm (ČSN 73 6131-1) 60 mm
o Drcené kamenivo fr. 4/8 (ČSN 73 6126) 50 mm
o Štěrkodrť frakce 0/32 (ČSN 736126) 200 mm
o Zhutněná zemní pláň (Edef,2= 30,0 MPa)
o Celkem: 310 min
Konstrukční skladba navrženého chodníku v místě sjezdu, sjezdu a parkovacího stání:
o Dlažba betonová, 100/200 tl. 80 mm (ČSN 73 6131-1): 80 mm
o Drcené kamenivo fr. 4/8 (ČSN 73 6126) 50 mm
o Štěrkodrť frakce 0/32 (ČSN 736126) 200 mm
o Štěrkodrť frakce 0/63 (ČSN 736126) 150 mm
o Zhutněná zemní pláň (Edef,2 = 30,0 MPa)
o Celkem: 480 mm
Konstrukční skladba komunikace - oprava krytu:
o Asfaltový beton střednězrnný ACO 11 (ČSN EN 13108 - 1) 50 mm
o Spojovací postřik 0,3 kg/m2
o Asfaltový beton střednězrnný ACO 11 (ČSN EN 13108-1)
- srovnání nerovností a reprofilace celoplošně: 0 - 30 mm
o Spojovací postřik 0,3 kg/m2
o Stávající konstrukce vozovky
o Celkem: 50 - 80 mm
Konstrukční skladba navržené komunikace v místě opravy (v místech nové konstrukce):
o Asfaltový beton střednězrnný ACO 11 (ČSN EN 13108-1) 50 mm
o Spojovací postřik 0,3 kg/m2: - mm
o Asfaltový beton podkladní ACP 22 S (ČSN EN 13108-1): 70 mm
o Infiltrační postřik 0,7 kg/m2:
o Kamenivo zpevněné cementem KSC I (ČSN 736124-1) 180 mm
o Štěrkodrť frakce 0/63 (ČSN 736126) 200 mm
o Zhutněná zemní pláň (Edef.2 = 45,0 MPa)
o Celkem: 500 mm
Konstrukční skladba navržené komunikace (kompletní konstrukce):
o Asfaltový beton střednězrnný ACO 11 (ČSN EN 13108 - 1) 50 mm
o Spojovací postřik 0,3 kg/m2
o Asfaltový beton podkladní ACP 22 S (ČSN EN 13108-1) 70 mm
o Infiltrační postřik 0,7 kg/m2
o Kamenivo zpevněné cementem KSC I (ČSN 736124-1) 150 mm
o Štěrkodrť frakce 0/32 (ČSN 736126) 150 mm
o Štěrkodrť frakce 0/63 (ČSN 736126) 150 mm
o Zhutněná zemní pláň (Edef.2= 45,0 MPa)
o Celkem: 570 mm
• Po provedení výkopu na úroveň zemní pláně bude změřena únosnost na zemní pláni. Pokud nebude naměřen požadovaný E = 45 MPa (30MPa) na zhutněné zemní pláni, provede se sanace aktivní zóny zemní pláně výměnou zeminy za štěrkodrť ŠDa 0/63, v tl. 300 mm. V případě zjištění nepříznivých hodnot bude navržen jiný způsob sanace např. stabilizací hydraulickým pojivém či použitím geosyntetik, např. geomříže.
Stavba Kanalizace:
• Stavba kanalizace v ul. Podlosí nahrazuje stávající uliční stoku a slouží k odvedení splaškových odpadních vod ze stávajících RD v ulici a umožní jejich likvidaci na obecní ČOV. Nová stoka je napojena na stávající koncovou revizní šachtu veřejné kanalizace v této části obce Velká nad Veličkou – Š279. Napojení bude provedeno vyfrézováním nového vstupu v úrovní stávajícího dna stoky. Dále bude provedena veřejná uliční stoka v celkové délce 261,56 m z materiálu PVC a PP. PVC QUANTUM DN 600/21 mm SN12 – 61,12 m a PP hladké SN12 – 500/18 mm. Stoka je vedena v první části v zeleném pruhu podél stávající MK a ve vzdálenosti 61,12 m v lomové šachtě Š3 se lomí ve směru do ulice PODLOSÍ. Zde pokračuje v přímém směru středem MK do staničení km 0,26156. zde je stoka ukončena koncovou šachtou. Po trase uliční stoky bude osazeno celkem 8 ks montovaných revizních šachet z běžných PREFA dílů. Po trase nebudou osazeny odbočky, důvodem je ta skutečnost, že investor požaduje podchycení stávajících přípojek z RD pomocí připojovacích sedel a navrtání hlavního potrubí. Toto bude součástí PD příslušné přípojky.
-
calendar_todayDatum zahájení zakázky:17.04.2025
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:12.05.2025