Veřená zakázka

Vedení mzdové agendy a komplexní zpracování mezd

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Celá Česká republika
Kategorie:
Ostatní
CPV kódy:
79631000-6 - Personální a mzdové služby
Popis:

Vedení personální agendy a zpracování mezd dle níže uvedené specifikace pro cca 50 zaměstnanců (HPP, DPP, DPČ). Na základě objednatelem předložených podkladů: • výpočet a zpracování mezd a ostatních plnění za práci na základě docházkových listů nebo jiné evidence o docházce pracovníků a následné zaslání zašifrovaného souboru ve formátu xml. • výpočet dávek sociálního zabezpečení (nemocenské dávky, OČR, peněžité dávky v mateřství), vede doklady o mateřské a rodičovské dovolené, popř. neplacené volno • výpočet zákonných srážek z platů (sestavy pro kontrolu a odvod pojistného, přehledy o platbách zdravotního pojistného) • ostatní srážky z mezd podle podkladů objednatele (přehledy spoření, půjček a jiných srážek, např. exekučních srážek) • vyhotovení účetních sestav – podklady a rekapitulace • vyhotovování pracovně právní dokumentace na základě podkladů (platové výměry, zápočty praxe) • poskytování kopií všech právních úkonů (platové postupy, přihlášky/odhlášky na OSSZ apod.) • přihlášení a odhlášení zaměstnance na OSSZ • přehled dovolených • rekapitulace a výkazy o mzdách, podklady pro statistická hlášení související s výpočtem mezd, pro dávky sociálního zabezpečení, zdravotního pojištění, daně z příjmu fyzických osob, sociálního pojištění apod. • rozborové sestavy – struktura mezd, mzdová inventura • vedení mzdových listů • vystavování mzdových výměrů (po dodání podkladů); • vystavování zápočtových listů • vedení evidenčních listů • vyhotovování výplatních lístků, výplatních listin a zasílání zaměstnancům v elektronické podobě • na základě plné moci zastupování objednatele při jednání s příslušným finančním úřadem, okresní správou sociálního pojištění a zdravotními pojišťovnami • roční zúčtování daně ze závislé činnosti a srážkové daně pro příslušný finanční úřad • zabezpečení komunikace s OSSZ – portál eNeschopenka, hlášení OČR a všechny povinnosti s tím spojené • vyplacené a nevyplacené dávky sociálního pojištění, podklad pro vyhotovení výkazu pro OSSZ • podklady pro ISP – xml. soubor • podklady pro ohlášení povinného podílu osob se zdravotním postižením na celkovém počtu zaměstnanců • výkaz P1-04, P2-04 a P1c-01 – zaslat zašifrovaný .xml soubor a v listinné podobě • práce spojené s údržbou softwaru VEMA, tj. instalace nových verzí atd.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Datum zahájení zakázky:
    23.04.2024
  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    06.05.2024