Veřená zakázka

V 00581 – Boutique Business Inkubátor Ostravica – stavební práce

Druh zadávacího řízení:
Zakázka malého rozsahu
Lokalita:
Moravskoslezský kraj
Kategorie:
Stavebnictví a související činnostiProjekty a studie
Stavebnictví a související činnosti ->  Pozemní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Dopravní stavby
Stavebnictví a související činnosti ->  Projektové, architektonické a související činnosti
CPV kódy:
45000000-7 - Stavební práce,
45212350-4 - Historicky nebo architektonicky mimořádně zajímavé budovy,
45454100-5 - Rekonstrukce budov,
71240000-2 - Architektonické, technické a plánovací služby,
71320000-7 - Technické projektování
Popis:

Předmětem plnění této veřejné zakázky jsou stavební práce, dodávky a služby, které povedou k rekonstrukci nemovitosti v rámci projektu „Boutique Business Inkubátor Ostravica“, registrační číslo CZ.01.1.02/0.0/0.0/20_367/0025681.
Zadavatel pro vyloučení pochybností a předejití případným dotazům směřujícím k vysvětlení této Zadávací dokumentace zdůrazňuje, že tato veřejná zakázka je zadána formou Design – Build.
Účastníci zadávacího řízení mají povinnost celkovou nabídkovou cenu stanovit jednou částkou za celé plnění veřejné zakázky.
Dokument soupis položek, který je součástí přílohy č. 4 zadávací dokumentace není výkazem výměr ve smyslu vyhlášky č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, ale jedná se o stanovení technických podmínek veřejné zakázky na stavební práce dle § 92 odst. 2 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, jinými požadavky na výkon nebo funkci.
Soupis položek (označen jako rozpočet slepý) je nezávaznou pomůckou pro soutěžící a v žádném případě neslouží jako úplný soupis plnění za účelem výpočtu celkové nabídkové ceny.
Pokud v dokumentaci pozůstaly (např. v průvodních, technických zprávách, či výkresech techniky prostředí staveb) prvky konkrétních výrobců, či typů, pak nejsou závazné a zadavatel akceptuje zařízení srovnatelných parametrů a kvality.
Protože zakázka bude realizována metodou Design – Build, tak je specifikace předmětu veřejné zakázky ve smyslu § 92 odst. 2 zákona stanovena v příloze č. 4 této zadávací dokumentace – projektová dokumentace „Rekonstrukce objektu Ostravica – Objekt A a B“ vypracované projektantem Master Design s.r.o., IČO: 28631447 se sídlem Praha - Praha 1, Bolzanova 1615/1, PSČ 11000, zodpovědný projektant architektonicko-stavebního řešení Ing. Jan Jadrníček, číslo autorizace ČKAIT 1103693 autorizace v oboru pozemní stavby a další Ing. arch. Lukáš Richter – stavební část, Ing. arch. Martin Náhlovský – architektura, Marek Seifert – silnoproudé elektroinstalace, Jan Kupec – slaboproudá elektroinstalace, Ing. Pavel Gergela – zdravotně technické instalace, plyn, Ing. Michal Havlíček – vzduchotechnika, vytápění, Ing. arch. Monika Synková – veřejnoprávní jednání (dále jen „projektová dokumentace“).
Dílo musí být v souladu s příslušnými českými, případně technickými platnými normami (ČSN), s obecně závaznými právními předpisy a předpisy pro provádění prací danými charakterem a rozsahem zakázky.
Specifikace součástí tvořících předmět plnění této veřejné zakázky:
a) projektová dokumentace pro provádění stavby, dále jen (DPS) DPS bude zpracována dle přílohy č. 13 k vyhlášce č. 499/2006 Sb., Vyhláška o dokumentaci staveb, a v souladu s požadavky zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění, resp. vyhláškou č. 169/2016 Sb., o stanovení rozsahu dokumentace veřejné zakázky na stavební práce a soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr, včetně položkového výkazu výměr, zpracovaného dle metodiky ÚRS nebo RTS.
Dokumentace DPS bude zpracována v 4 tištěných paré + 1x CD v otevřených formátech DWG, EXCEL a PDF.
Součástí DPS bude oceněný úplný výkaz výměr (dále jen „rozpočet“) zahrnující soupis stavebních prací, dodávek a služeb nezbytných pro řádné zhotovení díla. Tento položkový rozpočet díla, včetně souhrnu, bude obsažen ve všech paré projektové dokumentace.
Součástí projektové činnosti jsou rovněž následující činnosti:
 Stanovení a vyhodnocení bezpečnosti a ochrany zdraví při práci (plán BOZP), které bude zpracováno dle zákona č. 309/2006 Sb., kterým se upravují další požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), ve znění pozdějších předpisů, přičemž bude součástí DPS.
 Součinnost se jmenovaným koordinátorem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci po celou dobu realizace díla, v souladu s novelou zákona č. 309/2006 Sb., kterou se upravují požadavky bezpečnosti a ochrany zdraví při práci v pracovněprávních vztazích a o zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví při činnosti nebo poskytování služeb mimo pracovněprávní vztahy (zákon o zajištění dalších podmínek bezpečnosti a ochrany zdraví při práci), v platném znění.
Vyhotovená projektová dokumentace bude odsouhlasena zadavatelem, přičemž bude kontrolováno splnění technických a kvalitativních požadavků zadavatele.
b) provedení stavebních prací v souladu se zpracovanou projektovou dokumentací pro provádění stavby.

Součástí předmětu plnění jsou rovněž mimo jiné i následující činnosti:
 ověření stavebních průzkumů konstrukcí a geodetické zaměření objektů;
 revize a kontrola všech vstupních podkladů předaných objednatelem zhotoviteli
 zpracování dokumentace pro provádění stavby
 účast na koordinačních schůzkách (dle potřeby ale minimálně 2 x měsíčně), které budou v průběhu zpracování projektové dokumentace svolány do sídla objednatele nebo na místo plnění, případně na místo dle dohody smluvních stran, na kterých se bude jednat o navržené revitalizaci a rozpracovanosti projektové dokumentace;
 provedení nezbytných dodávek a služeb souvisejících s realizací díla, tj. zejména dodávka, zabudováni a montáž veškerých dílů a materiálů a zařízení týkajících se předmětu díla. Součástí plnění výslovně je zhotovení finálních povrchů (podlahy, dlažby, apod.), obklady, otvorové výplně (okna , dveře)
 vlastní realizaci předmětu zakázky řešit tak, aby neměla nepříznivý dopad na životní prostředí, interiér a okolí stavby;
 zajistit čistotu na staveništi a v jeho okolí, v případě potřeby zajistit čištění komunikací dotčených provozem zhotovitele, zejména příjezd a výjezd ze staveniště;
 staveniště – okolí stavby po dobu realizace vhodně zabezpečit, např. oplotit, stavba bude prováděna na pozemku určeném ke stavbě a umístění zařízení staveniště, veřejné zájmy nebudou dotčeny;
 průběžný odvoz stavebního odpadu vzniklého při realizaci zakázky (zejména při demolicích), zajištění jeho dočasného nebo trvalého uložení, resp. převzetí těchto odpadů do vlastnictví osobě oprávněné k jejich převzetí podle zákona č. 185/2001 Sb., o odpadech, v platném znění;
 zajištění bezpečnosti všech osob na staveništi a v okolí staveniště, dodržovaní bezpečnostních předpisů, zohlednění bezpečnostních a provozních hygienických požadavků;
 zřízení, rozvody, spotřeba a provoz přípojek medií a energií během provádění stavby;
 zřízení a odstranění staveniště, včetně zajištění přístupu k jednotlivým úsekům stavby za účelem provádění a uvedení do původního stavu po dokončení stavby
 zpracování geodetického zaměření skutečného provedení stavby, přičemž toto zaměření bude provedeno a ověřeno oprávněným zeměměřickým inženýrem podle zákona č. 200/1994 Sb., o zeměměřictví, v platném znění, a to v 1 písemném vyhotovení a v digitální formě;
 zhotovitel bude průběžně pořizovat fotodokumentaci postupu provádění stavby, kterou předá objednateli na CD/DVD při předání díla;
 provádění denního úklidu staveniště, průběžné odstraňovaní znečištění komunikací a škod na nich,
 doložení atestů, certifikátů, prohlášení o shodě související s plněním předmětu zakázky a jejich předání objednateli v 1 listinném vyhotovení nejpozději k termínu předání a převzetí díla;
 předání návodů k obsluze, návodů na provoz a údržbu díla uživateli, vše v českém jazyce v tištěné i elektronické verzi,
 spolupráce s koordinátorem bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi objednatele, dodržování plánu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi,
 provedení závěrečného úklidu a uvedení ploch do původního stavu.

Dále se doplňuje, že předmětem plnění této zakázky výslovně JSOU všechny předměty uvedené v popisu povrchů (složka 04_2 POVRCHY), včetně
 pevně připojených součástí nábytku a truhlářských výrobků (bary, schodiště), vitrín, skříní, obkladů zasazených, či upevněných ke stavebním konstrukcím
 ke konstrukcím, či vybavovacím předmětům dle první odrážky pevně připojené zařizovací předměty (např. chladicí vitrína restaurace 1NP objekt A, vestavné spotřebiče barů a podobně) a do těchto předmětů vestavěné osvětlení, kde je vizualizace předpokládají (osvětlení vitrín, barů, „atmosférová podsvětlení“ a podobně)
 posuvných hledišť, alt. tribun, či systému „stosovatleného“ nábytku v 1NP objekt B a 5NP objekt A a dále posuvné hlediště 2NP objekt A
 vybavení toalet a hygienických zařízení až do detailu dle vizualizací a popisů
 pietní, památkařsky plně akceptabilní rekonstrukce hlavního schodiště 1-2 NP objektu B

Předmětem dodávky NEJSOU tyto prvky (které mohou případně být součástí vizualizací z toho důvodu, aby si účastníci udělali co nejpřesnější představu o záměru zadavatele na finální podobu objektu):
 mobilní vybavení místností (například drobné vybavovací předměty, stoly, židle)
 umělecké předměty
 zařízení kuchyně, s výjimkou zařízení barů a jejich příslušenství dle předchozího odstavce odrážky první a druhé
 mobilní a speciální zařízení laboratoří, dílen, studií a scén
 elektronika, pokud není v projektech výslovně uvedeno jinak (např. tedy elektronika dle projektů EPS, požárního zabezpečení, vzduchotechniky, vytápění, MaR apod. součástí JE).

Předmět plnění – stavební práce, budou vždy dokončeny až do úrovně posledního zabudovaného předmětu (při předání „ready to use“)
 elektroinstalace bude končit zásuvkami, vypínači a osvětlovacími předměty, schválenými autorským dozorem a splňujícími parametry projektu elektro
 elektroinstalace pro speciální divadelní osvětlení, rampy a audio-rozvody divadelních scén, klubu, prezentačních místností budou ukončeny ukončovacím prvkem s krytím IP 55 a vyšším
 slaboproudé instalace budou provedeny a vybaveny všemi prvky EPS dle projektu, u strukturované kabeláže, optické sítě, EZS a dalších prvků se předpokládá páteřní vedení do každého patra se zakončením v rozvodných skříních po jednotlivých patrech (rozvody v rámci pater nejsou předmětem dodávek s výjimkou speciálních rozvodů dle předchozí odrážky)
 vzduchotechnika bude provedena kompletně dle projektu vzduchotechniky
Provedení všech stavebních prací bude v prvotřídní kvalitě z prémiových materiálů vycházejících z vizualizací, schémat a popisů povrchů, které jsou součástí přílohy č. 4 této zadávací dokumentace.

warning
Upozornění: pro zobrazení zadávacích podmínek se registrujte ZDARMA nebo se přihlašte.

    Termíny:

  • calendar_today 
    Lhůta pro podání nabídek do:
    21.01.2022