Veřená zakázka
ÚP ÚL - Zajištění péče o psy pro Územní pracoviště Ústí nad Labem
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění péče o psy v majetku státu a v teritoriální působnosti Územního pracoviště Ústí nad Labem Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových v souladu se zákonem č. 166/1999 Sb., o veterinární péči a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších zákonů (dále jen „veterinární zákon“), a zákonem č. 246/1992 Sb., na ochranu zvířat proti týrání, ve znění pozdějších předpisů, a další související Legislativou, včetně příslušných prováděcích právních předpisů, na základě objednávek vystavovaných zadavatelem. Péče o psy zahrnuje zejména zajištění výživy psa, jeho umístění v kotci a čištění kotce, výběh a pravidelnou základní veterinární péči, sledování a kontrolu zdravotního stavu včetně předcházení nemocem – ošetření psů proti parazitům, základní vakcinace, čipování psů včetně zápisu do centrální evidence psů, spolupráce s Úřadem pro zastupování státu ve věcech majetkových při prezentaci a realizaci psů např. také uveřejněním jejich nabídky na webových stránkách poskytovatele, zajištění distribuce psů k novým majitelům. Součástí péče jsou i činnosti a práce, které nejsou výše uvedeny, ale o kterých poskytovatel věděl nebo podle svých odborných znalostí vědět měl anebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu plnění dané povahy třeba a dále ty, které jsou s řádným zajištěním péče nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe analogického charakteru, přičemž poskytnutí těchto služeb nezvýší cenu. Převzít psa do péče musí poskytovatel nejpozději do 5 kalendářních dní od akceptace objednávky. Veřejná zakázka je rozdělena na šest samostatných částí (část A až část F). Zadavatel uzavře v rámci každé části veřejné zakázky s vybranými účastníky rámcovou smlouvu, která bude upravovat podmínky týkající se jednotlivých dílčích zakázek zadávaných po dobu její platnosti. Závazná podoba rámcové smlouvy je přílohou 3 této výzvy. Zadavatel rámcovou smlouvu uzavře se všemi účastníky, kteří splní zadavatelem požadované náležitosti veřejné zakázky a ve výsledném hodnocení se umístí v pořadí na prvním až pátém místě, přičemž minimální počet vybraných účastníků je dva pro každou část veřejné zakázky. Předpokládaná celková hodnota veřejné zakázky je 2 000 000 Kč bez DPH. Do finančního limitu budou započítány veškeré úhrady poskytnuté na základě všech rámcových smluv uzavřených na základě této veřejné zakázky se všemi vybranými účastníky. Na čerpání celého finančního limitu ani jeho části nevzniká účastníkům uzavřením rámcových smluv právní nárok. Jednotlivá dílčí plnění budou následně zadávána dle potřeb zadavatele na základě písemných objednávek zaslaných zhotovitelům, a to v pořadí od nejnižší nabízené ceny za předmět plnění po nejvyšší cenu.
-
calendar_todayLhůta pro podání nabídek do:03.12.2024